منصوریان: بازیکنان کرونایی آلومینیوم جزو نفرات اصلی ما بودند

به گزارش مجله عکسفا، سرمربی آلومینیوم اراک گفت که هفت بازیکن این تیم که به کرونا مبتلا شده اند، جزو بازیکنان اصلی آلومینیوم هستند.

منصوریان: بازیکنان کرونایی آلومینیوم جزو نفرات اصلی ما بودند

به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان درباره ملاقات تدارکاتی آلومینیوم اراک مقابل مس رفسنجان گفت: بازی بسیار باکیفیتی بود و هر دو تیم کوشش کردند کارهای تاکتیکی انجام دهند. ما شش، هفت بازیکن اصلی خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشتیم و باید منطقی باشیم. به تیم مس خسته نباشید می گویم که خیلی خوب بازی کردند و در بخش اعظم مسابقه بهتر از ما بودند. ما به این نکته رسیدیم که مهاجمان را به خوبی در شرایط تک به تک با دروازه بان قرار دهیم و فرصت های گلزنی داشتیم، اما از آن استفاده نکردیم.

نتیجه در این مسابقه برای من و ربیعی مهم نبود و به دنبال یافتن عیب های خود هستیم.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: نمی گویم بازیکنان کرونایی علت اصلی شکست ما بودند؛ چون ما تیمی 20 نفره هستیم و بقیه باید جور بازیکنان غایب را بکشند. چند بازیکن تستی هم به میدان رفتند که خیلی خوب بودند. محسن ربیع خواه هم یک نیمه بازی کرد که امیدوارم در روزهای آینده او را آماده بازی کنیم. جابر انصاری هم به میادین بازگشت و خوشحالیم بازیکنی در این مسابقه مصدوم نشد.

سرمربی آلومینیوم اراک درخصوص ابتدای هفت بازیکن تیمش به ویروس کرونا گفت: این بازیکنان نفرات اصلی ما بودند و موضوع را به دکتر هراتیان اطلاع دادیم. به کمیته پزشکی اعلام می کنیم که کدام بازیکنان به کرونا مبتلا شده اند. چالش هایی با همرنگ داور مسابقه داشتیم و در رختکن با یکدیگر صحبت کردیم. در این فضای کرونایی یکدیگر را بوسیدیم و ما باید با هم رفیق باشیم.

منصوریان با بیان اینکه باید با شرایط فعلی دست و پنجه نرم کند، اعلام نمود: همه تیم ها دچار مشکل کرونا می شوند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. بسیاری از تیم ها شش یا هفت بازیکن کرونایی داشتند و ما به همه بازیکنان اطمینان داریم. شاید در ملاقات با صنعت نفت باید بهترین بهره برداری را از این موضوع داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1592

به "منصوریان: بازیکنان کرونایی آلومینیوم جزو نفرات اصلی ما بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: بازیکنان کرونایی آلومینیوم جزو نفرات اصلی ما بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید