نیازمند تا 1400 با سپاهان

به گزارش مجله عکسفا، توئیتر تیم فوتبال سپاهان با انتشار توئیتی تند و کنایه آمیز تاکید نموده که نیازمند تا سال 1400 با باشگاه اصفهانی قرارداد دارد.

نیازمند تا 1400 با سپاهان

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته وقتی روزنامه خبر ورزشی نسخه روز چهارشنبه خود را در شبکه های مجازی از جمله اینستا گرام و تلگرام منتشر کرد یک خبر مهم توجه خوانندگان این روزنامه را به خود جلب کرد. خبر این بود که پیغام نیازمند جایگزین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس می گردد. البته حقیقت ماجرا این گونه نبود و پیغام نیازمند با قراردادی دو ساله و در ابتدای لیگ هجدهم به سپاهان پیوست و اگر قراردادش را چند ماه پیش تمدید نکرده بود، در خاتمه لیگ نوزدهم بازیکن آزاد به شمار می رفت.

اما باشگاه سپاهان که خیلی زود متوجه اهمیت این بازیکن در ترکیب تیم شد، به نیازمند درخواست تمدید قرارداد داد و او هم با قبول پیشنهاد باشگاه، یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد و با این وصف تا خاتمه لیگ بیستم یا به قول توئیتر تیم فوتبال سپاهان، او تا سال 1400 با سپاهان قرارداد دارد.

محتوای توئیتر تیم فوتبال سپاهان به توضیح زیر است: پیغام نیازمند ابتدای سال جاری قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد و تا سال 1400 قرارداد دارد. برای ترسیدن از سپاهان و حاشیه سازی های نخ نما شده و دهه هفتادی خیلی زود است. وقت زیاد است؛ به هم می رسیم.

  • جذب پیغام نیازمند از سوی پرسپولیس تکذیب شد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 714

به "نیازمند تا 1400 با سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمند تا 1400 با سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید