هشدار امنیتی در امارات، فرانسه بیانیه صادر کرد

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران : سفارت فرانسه در امارات متحده عربی برای اتباع خود در این کشور هشدار امنیتی صادر کرد.

هشدار امنیتی در امارات، فرانسه بیانیه صادر کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا: به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، سفارت فرانسه در ابوظبی روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت، نمایندگی دیپلماتیک فرانسه از شهروندان خود در امارات می خواهد نهایت احتیاط را به ویژه در مناطق توریستی و محافل حضور خارجی ها داشته باشند.

در بیانیه سفارت فرانسه آمده است: نمایندگی دیپلماتیک با مقام های اماراتی در ارتباط با تأمین درجه بالایی از امنیت برای فرانسوی ها در تماس است.

فرانسه این بیانیه هشدار را پس از وقوع انفجار صبح روز چهارشنبه در یک قبرستان غیرمسلمانان در جده صادر نموده است.

بر اثر انفجار در مراسم بزرگداشت کشته شدگان جنگ اول جهانی با حضور نمایندگان چند کشور در گورستان غیرمسلمانان در شهر بندری جده، چهار تن زخمی شدند.

این مراسم روز چهارشنبه در یکصد و دومین سالگرد انتها جنگ اول جهانی همزمان با چند کشور اروپایی، در عربستان برگزار گردید. هنوز شخص یا گروهی مسئولیت این انفجار را به عهده نگرفته است و مقام های رسمی عربستان یا رسانه های دولتی در باره این حادثه اظهار نظری ننموده اند.

این انفجار در پی حمله 29 اکتبر (هشتم آبان) یک شهروند سعودی با سلاح سرد به نگهبان کنسولگری فرانسه در جده رخ داد که با وجود دستگیر شدن عامل آن، انگیزه اش هنوز اعلام نشده است.

پاریس در پی اوج گیری اعتراض های مسلمانان به اهانت نشریات فرانسوی به مقدسات اسلام، به شهروندانش در عربستان و دیگر کشورهای اسلامی هشدار داد که در آماده باش کامل قرار داشته باشند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1251

به "هشدار امنیتی در امارات، فرانسه بیانیه صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار امنیتی در امارات، فرانسه بیانیه صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید