هفته پنجم کورس اسبدوانی زمستانه گنبد برگزار گردید

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، در هفته پنجم رقابت های کورس اسبدوانی زمستانه گنبد بعدازظهر پنجشنبه 55 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور هزار و هزار و 200 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در سرانجام 86 میلیون تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های 6 گانه اهدا شد.

هفته پنجم کورس اسبدوانی زمستانه گنبد برگزار گردید

در دور اول اسب های ترکمن دو ساله در کلاس برنده به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که طاهر گوگ نژاد با اسب آرکا زودتر از خط سرانجام گذشت و کمال دلیجه عطا با اسب تکین (2) و رامین قهرمانی با اسب گل یار جاهد به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر بود که علیرضا شاهمیر با اسب بتو (2) عنوان اول را به دست آورد و رامین قهرمانی با اسب نیو دنسر و رامین آق آتابای با اسب کامیاب به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس دو به مسافت هزار و 200 متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب ریو کنزو موفق به کسب مقام اول شد و عبدالرحیم آرمیده با اسب ارس و ستار مهرانی با اسب طلادار به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار و 200 متر شکل گرفت که علی محمد غراوی با اسب ریو کومو زودتر از خط سرانجام عبور کرد و آرمین آق آتابای با اسب په په و امیر مختومی با اسب لوکاس (2) به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس سه به مسافت هزار و 200 متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب گلدن استیت نخستین نفر از خط سرانجام عبور کرد و عیدمحمد غراوی با اسب ریگان و رامین قهرمانی با اسب مستر دن نفرات دوم و سوم از خط سرانجام گذشتند.

در دور ششم و سرانجامی اسب های دوخون سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که علی محمد غراوی با اسب مونامو موفق به کسب مقام اول شد و رضا فهیمی با اسب سالار بازرگان و عیدمحمد غراوی با اسب فلای به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

علی محمد غراوی بهترین چابکسوار هفته

در سرانجام هفته پنجم رقابت های کورس اسبدوانی زمستانه گنبد، علی محمد غراوی با کسب دو مقام نخست بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، کمال دلیجه عطا یک مقام نخست و یک مقام دوم کسب کرد و آق اویلی بشگرد، علیرضا شاهمیر و طاهر گوگ نژاد هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

گفتنی است؛ هفته ششم رقابت های کورس اسبدوانی زمستانه گنبد، بعدازظهر جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می گردد و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه های سوارکاری این سه شهرستان می کشاند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 51

به "هفته پنجم کورس اسبدوانی زمستانه گنبد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته پنجم کورس اسبدوانی زمستانه گنبد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید