هیچ گونه تسهیلات نوروزی برای مسافران نخواهیم داشت

به گزارش مجله عکسفا، استاندار لرستان گفت: هیچ گونه تسهیلات نوروزی برای مسافران نخواهیم داشت، چنانکه مراکز تاریخی، تفریحی و هتل ها تعطیل و شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری استان اقدامی برای آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی انجام نداده اند.

هیچ گونه تسهیلات نوروزی برای مسافران نخواهیم داشت

به گزارش خبرنگار ، استاندار لرستان گفت: هیچ گونه تسهیلات نوروزی برای مسافران نخواهیم داشت، چنانکه مراکز تاریخی، تفریحی و هتل ها تعطیل و شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری استان اقدامی برای آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی انجام نداده اند.

سیدموسی خادمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس با وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه در بعضی از استان ها فرایند شیوع کروناویروس کاهش یافته است، اظهار کرد: طی این جلسه طبق گزارشی که استانداران ارائه دادند در بعضی از استان ها گسترش ویروس کرونا رو به افزایش است که قرار شد یاری بیشتری به آن ها گردد.

او به پیشنهاداتی که به رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه داده بود، اشاره نمود و گفت: مساعدت برای توزیع ماسک در استان ها و صدور مجوز جهت ساخت ماسک های پارچه ای و همچنین استفاده از نیرو های بازنشسته حوزه بهداشت و درمان و بکارگیری پزشکان و پرستارانی که بیکار هستند در این مقطع زمانی می توانند در این جریان یاری شایانی نمایند.

او گفت: همچنین پیشنهاد شد ترتیبی داده گردد در صورت امکان بخشی از منابع استان در خارج از شمول به حوزه مبارزه با کرونا انتقال داده که همگی مورد موافقت قرار دریافتد.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام تعطیل نوروز اظهار داشت: هیچ گونه تسهیلات نوروزی برای مسافران نخواهیم داشت، چنانکه مراکز تاریخی، تفریحی و هتل ها تعطیل و شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری استان اقدامی برای آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی انجام نداده اند.

او ادامه داد: لرستانی هایی که در سایر نقاط کشور هستند و قصد حضور در استان را دارند توصیه می گردد از دید و بازدید صرف نظر نمایند چراکه امکان انتقال یا دریافت این ویروس وجود دارد، از این رو سلامتی خود یا دیگران را به خطر می اندازند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 818

به "هیچ گونه تسهیلات نوروزی برای مسافران نخواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ گونه تسهیلات نوروزی برای مسافران نخواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید