واکنش عجیب بازیکن پرسپولیس که یک دقیقه بازی کرد ولی خسته شد!

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی سه امتیاز ملاقات مقابل فولاد خوزستان را در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کسب کرد که یحیی گل محمدی برای حفظ تک گل تیمش به وسیله مهدی عبدی تعویض هایی را در دقایق پایانی بازی انجام داد.

واکنش عجیب بازیکن پرسپولیس که یک دقیقه بازی کرد ولی خسته شد!

رضا اسدی یکی از تعویض های دقایق خاتمهی این تیم بود که در دقیقه 92 وارد زمین شد تا در دو دقیقه خاتمهی از وقت های اضافی به حفظ توپ بپردازد و در خط حمله بازی کند.

هافبک گران قیمت پرسپولیس که با سر و صدای فراوان در تابستان به پرسپولیس آمد در اولین استارت خود روی ارسال عمقی میلاد سرلک با مدافع آخر فولاد تک به تک شد اما به طرز عجیبی نتوانست روی توپ کنترل داشته باشد و خستگی مفرط او سوژه کاربران مجازی شد.

همین امر باعث واکنش رضا اسدی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام شد. او درباره انتقاد از نمایش یک دقیقه ای خود در جدال با فولاد خوزستان اظهار داشت: یه نیم فصل به خاطر عشق به تیمم با توهین و سکوت گذشت؛ چهار ماه بیشتر نمونده…

اسدی در حالی جدایی زودهنگام خود از پرسپولیس را در خاتمه فصل اظهار داشت که هیچ تأثیری در بازی های دور رفت تیمش نداشته است و بیشتر بازی ها را از روی نیمکت دنبال می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1954

به "واکنش عجیب بازیکن پرسپولیس که یک دقیقه بازی کرد ولی خسته شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عجیب بازیکن پرسپولیس که یک دقیقه بازی کرد ولی خسته شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید