پاسخ منفی مورینیو به پیشنهاد رئال مادرید

به گزارش مجله عکسفا، خوزه مورینیو پیشنهاد وسوسه انگیز باشگاه رئال مادرید را برای به دست دریافت راهنمایی این تیم رد نموده است.

پاسخ منفی مورینیو به پیشنهاد رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، نشریه انگلیسی سان فاش کرد که سران باشگاه رئال مادرید ماه گذشته با پیشنهاد وسوسه انگیزی به سراغ خوزه مورینیو رفته بوند. دستمزد پیشنهادی پرز برای سرمربی پرتغالی 12 میلیون پوند در سال بود. آنان می خواستند مورینیو آماده باشد تا در صورت برکناری زیدان از راس کادر فنی سفیدپوشان، او روی نیمکت این تیم بنشیند.

باشگاه انگلیسی تاتنهام زودتر از رئال وارد عمل شد و با آقای خاص جلسه ای گذاشت. پس از این جلسه سرمربی پرتغالی پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد تا به تاتنهام برود. حتی باشگاه گوانجو چین پیشنهاد دستمزد سالیانه 40 میلیون یورویی را به او داده بود.

تاتنهام با راهنمایی سرمربی جدید خود در دیدارهای اخیرش فرایند صعودی داشته و توانسته یک برد در لیگ برتر انگلیس مقابل وست هام و یک پیروزی پُرگل در لیگ قهرمانان اروپا برابر المپیاکوس یونان کسب کند.

مورینیو طی سال های 2010 تا 2013 راهنمایی رئال مادرید را برعهده داشت. آقای خاص ماه گذشته در نهایت با قراردادی 3 ساله جانشین پوچتینو در تاتنهام شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 526

به "پاسخ منفی مورینیو به پیشنهاد رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ منفی مورینیو به پیشنهاد رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید