کرونا اسپانیا را مجبور به اعلام شرایط اضطراری کرد

به گزارش مجله عکسفا، ایرنا نوشت: پدرو سانچز رییس جمهوری اسپانیا روز آدینه به دلیل افزایش تعداد جان باختگان ناشی از بیماری کرونا در کشورش، اعلام شرایط اضطراری سراسری کرد.

کرونا اسپانیا را مجبور به اعلام شرایط اضطراری کرد

به گزارش رسانه های اسپانیا، تا به امروز ابتلای بیش از چهار هزار و 200 نفر به کرونا در این کشور تایید شده و 120 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

شرایط اضطراری در اسپانیا مقرر شده تا در سه مرحله به اجرا گذاشته گردد که گام نخست آن اجرای شرایط هوشیاری کامل میان مردم است.

مرحله نخست شرایط اضطراری در اسپانیا 15 روز بوده و به دولت اجازه می دهد تا هرگونه تصمیم برای اجرای اقدامات لازم از جمله ایجاد محدودیت های سفر و رفت و آمد برای مردم یا صدور دستور تخلیه سازی بعضی مناطق را انجام دهد.

از زمان شروع شیوع ویروس کرونا در دنیا که ابتدا از شهر ووهان چین شروع شد و اکنون تقریبا به تمام دنیا سرایت نموده، تا به امروز حدود 139 هزار نفر در دنیا به این بیماری مبتلا شده و بیش از پنج هزار و 100 نفر جان خود را از دست داده اند. بیش از 70 هزار نفر از افراد مبتلا هم بهبود یافته اند.

در میان کشورهای اروپایی، ایتالیا با بیش از 15 هزار نفر مبتلا و یک هزار و 16 نفر فوتی بر اثر این بیماری، شرایط وخیم تری نسبت به سایر کشورها دارد.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 821

به "کرونا اسپانیا را مجبور به اعلام شرایط اضطراری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا اسپانیا را مجبور به اعلام شرایط اضطراری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید