کرونا جان 5 کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت، انجام تست در سی سخت زلزله زده

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته 5 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد و شمار جانباختگان استان به 448 نفر رسیده است.

کرونا جان 5 کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت، انجام تست در سی سخت زلزله زده

پرویز یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: هم اکنون 152 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 46 نفر مبتلای قطعی و 10 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی با بیان اینکه تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز 24 هزار 828 مورد گزارش شده است، اظهار کرد: از 555 نمونه دریافت شده که حدود 6 درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد، دنا و لنده و بقیه در سایر شهرستان های استان بودند.

یزدان پناه توضیح داد: اگر همراهی مردم و مسئولان در جدی دریافت کرونا ادامه پیدا نکند شاهد خیز مبتلایان و ایجاد خسارت جبران ناپذیری خواهیم شد.

وی با اشاره به برپایی مجالس شادی و عزا در استان ادامه داد: هرگونه اجتماع شرایط را برای انتشار بیماری کرونا در استان تسهیل می نماید. از این نظر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، رعایت بهداشت فردی و عدم حضور در تجمعات مورد تأکید است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد: با توجه به وقوع زلزله در شهر سی سخت و ورود امدادگران و بازدید نیروهای دولتی و امکان ایجاد تجمعات بنابراین در ورودی های این شهر تست سریع کرونا انجام می گردد و در صورت منفی بودن فرد می تواند وارد شهر گردد. همچنین از افراد بومی شهر زلزله زده سی سخت تست های کرونا انجام می گردد تا از سلامت آنها اطمینان حاصل گردد .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1484

به "کرونا جان 5 کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت، انجام تست در سی سخت زلزله زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا جان 5 کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت، انجام تست در سی سخت زلزله زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید