کرونا 1 میلیارد دلار از ثروت شخصی ترامپ را یک ماهه به باد داد

به گزارش مجله عکسفا، ثروت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا طی ماه مارس و همزمان با شیوع شتابان ویروس کرونا در ایالات متحده و دنیا حدود 1 میلیارد دلار کاهش یافت.

کرونا 1 میلیارد دلار از ثروت شخصی ترامپ را یک ماهه به باد داد

نشریه فوربس این برآورد را بر پایه آنالیز میزان کاهش قیمت سهام کسب و کارهای مشابه با آن چه که ترامپ در آن ها فعالیت دارد، انجام داده است. به این منظور متوسط فرایند نزولی قیمت شرکت های فعال در بخش املاک و مستغلات، هتلداری و ارایه دهندگان خدمات بازی گلف طی ماه گذشته میلادی مورد آنالیز قرار گرفته است. نتایج اولیه این آنالیز سپس با مشورت کارشناسان خبره هر بخش بازبینی و اصلاح شده است.

در مجموع این آنالیز نشان داد که تنها در یک ماه ثروت خالص ترامپ از 3.1 به 2.1 میلیارد دلار رسیده است.

مرکز اصلی ثروت دونالد ترامپ بر املاک تجاری است که پس از ریاست جمهوری توسط پسرانش اداره می شوند. هر چند ارزش این املاک پیش از شیوع کرونا 1.9 میلیارد بوده ولی در اواخر مارس بیش از 1.2 میلیارد دلار نمی ارزید. علت این افت ارزش این است که حدود 11 هزار و 613 مترمربع مغازه های خرده فروشی نزدیک خیابان پنجم منهتن نیویورک است که پس از شیوع ویروس کرونا بودن مشتری مانده اند.

ترامپ همچنین 500 واحد مسکونی نیز در سراسر آمریکا دارد که این روزها به دلیل رکود مالی حاکم با افت ارزش روبرو شده اند. شرایط هتل های بدون مشتری هم که این روزها کاملا تعیین است. همچنین کارشناسان مالی متعتقدند که با طولانی تر شدن دوره رکود مالی آمریکا و افزایش بیکاری، هزینه بازی گلف جزء نخستین هزینه های است که خانواده ها ناگزیر خواهند بود تا روی آن قلم قرمز بکشند.

در چنین شرایطی به نظر می رسد امن ترین ثروت ترامپ همان 160 میلیون دلار دارایی نقد او باشد.، یورونیوز

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 893

به "کرونا 1 میلیارد دلار از ثروت شخصی ترامپ را یک ماهه به باد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا 1 میلیارد دلار از ثروت شخصی ترامپ را یک ماهه به باد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید