گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فخری: خوشحالم بازی های آسیایی انتها خوشی برای مان داشت

به گزارش مجله عکسفا، سرمربی تیم ملی شمشیربازی گفت: در بازی های آسیایی 2018 توانستیم یک مدال بیشتر نسبت به دوره قبلی بگیرد و خاتمه خوبی را هم داشتیم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فخری: خوشحالم بازی های آسیایی انتها خوشی برای مان داشت

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بعد از کسب مدال نقره این تیم در بازی های آسیایی 2018 گفت:خدا را شکر که یک مدال دوره قبل این بازی ها را دو تا کردیم، ولی حقمان بهتر از این بود. در مرحله نیمه نهایی به تیم چین خوردیم. همه دیدند که چه بازی حساس و نزدیکی بود. ما سه ماه پیش در رقابت های گرندپری به آنها باختیم اما همان جا قول دادم که در بازی های آسیایی شکستشان می دهیم. چینی ها دو سال است که مربی فرانسوی دارند. هیچ چیزمان با آنها برابر نیست. بچه ها واقعا جنگیدند و نقره با ارزشی گرفتند.

وی درباره شکست تیمش مقابل تیم کره جنوبی گفت:کره ای ها قدرت برتر شمشیربازی دنیا هستند و رنکینگ یک دنیای را دارند. در یک سال و نیم اخیر هیچ تیمی نتوانسته آنها را شکست بدهد.کره فراتر از سطح دنیا در این رشته کار می کند، اما از عملکرد بچه ها راضی ام تا امتیاز 30 بر 26 هم نزدیک بودیم اما باختیم. خدا را شکر خاتمه خوشی بود.

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در دوره گذشته بازی های آسیایی بعد از چهل سال پیروز شد به مدال نقره دست یابد. ایران در فینال باز هم رو در روی کره قرار گرفت و باخت. فخری در این باره گفت: بچه های ما چیزی کم از کره ای ها ندارند. هر وقت ما هم امکانات مان مثل آنها بود، مطمئنا می توانیم شکستشان بدهیم.

وی به عملکرد خوب علی پاکدامن که در بخش رقابت های انفرادی به مدال برنز دست یافت، اشاره و بیان کرد: من از مدال انفرادی علی راضی نبودم. او می توانست بهتر از این هم باشد و مدال خوش رنگ تری بگیرد. علی به اشتباهش باخت و برنز گرفت. او در رقابت های تیمی یک تنه با کره جنوبی بازی کرد و در دو بازی 15 ضربه به کره ای ها زد.

عابدینی کاپیتان این تیم اما عملکرد خوبی در بازی ها نداشت. او به عنوان نفر چهارم المپیک ریو در رقابت های انفرادی حذف شد و در تیمی هم نمایش ناپیروزی داشت. فخری در این خصوص گفت: مجتبی یک مدت است که اصلا بازی های خوبی ندارد اما چاره ای ندارم و او ستون تیمم است. وقتی هم که بد بازی می کند می بینید که نتیجه چه می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 451

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فخری: خوشحالم بازی های آسیایی انتها خوشی برای مان داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فخری: خوشحالم بازی های آسیایی انتها خوشی برای مان داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید