گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، استیلی: برد کره شمالی فوتبالی نبود، محکوم به پیروزی برابر کره جنوبی هستیم

به گزارش مجله عکسفا، مدیر تیم فوتبال امید با اشاره به نتیجه بازی پیروزی سه بر صفر کره شمالی مقابل عربستان گفت: توقع نداشتیم کره شمالی این نتیجه را رقم بزند و نتیجه بازی آنها فوتبالی نبود.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، استیلی: برد کره شمالی فوتبالی نبود، محکوم به پیروزی برابر کره جنوبی هستیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی, حمید استیلی, مدیر تیم فوتبال امید بعد از باخت شاگردان کرانچار به میانمار و صعودشان به عنوان تیم اول گروه F به مرحله بعد بازی های آسیایی گفت: اتفاق اصلی در بازی عربستان و کره شمالی افتاد. بازی آنها جوانمردانه نبود. بعد از اینکه به ما خبر دادند کره 2 بر صفر جلوست، می خواستیم بازی را حفظ کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید با بیان اینکه می خواستیم به عنوان تیم دوم به مرحله بعد برویم، گفت: توقع نداشتیم کره شمالی این نتیجه را رقم بزند و نتیجه بازی آنها فوتبالی نبود.

وی با اشاره به بد بازی کردن تیم ملی ایران در این بازی اظهار داشت: تمام هدف ما حفظ بازی بود، اما نتیجه بازی عربستان و کره، بخشی از تمرکز ما را به هم زد.

استیلی در خصوص بازی با کره جنوبی گفت: به عنوان تیم اول گروه، محکوم به پیروزی هستیم و کوشش می کنیم از سد کره بگذریم. شاید قسمت این بوده است که از این راستا به مراحل بالاتر برویم .

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 422

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، استیلی: برد کره شمالی فوتبالی نبود، محکوم به پیروزی برابر کره جنوبی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، استیلی: برد کره شمالی فوتبالی نبود، محکوم به پیروزی برابر کره جنوبی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید