افزایش 2برابری تعداد شرکت کنندگان یزدی در جشنواره فیلم رضوی

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، فهیمه سهیلی راد، ظهر امروز در نشست خبری سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در اداره ارشاد یزد گفت: از بین آثار رسیده به جشنواره، بیشترین آثار مربوط به استان تهران و پس از آن مربوط به استان یزد بوده است.

افزایش 2برابری تعداد شرکت کنندگان یزدی در جشنواره فیلم رضوی

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب هنرمندان یزدی از این جشنواره اعلام کرد: سال گذشته 33 نفر از هنرمندان یزدی در این جشنواره شرکت کردند که این آمار در امسال به 55 نفر رسیده است.

سیهلی راد اظهار امیدواری کرد: جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی به عنوان مهمترین رویداد سینمایی استان یزد بتواند گامی موثر در راستای تبادل اطلاعات و تجربیات بین هنرمندان و کسب تجربیات جدید توسط هنرمندان استان یزد باشد.

مدیر اداره امور سینمایی اداره ارشاد استان یزد با اشاره به اینکه جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد از 27 تا 30 آبان ماه در یزد برگزار می گردد، اضافه کرد: 29 آبان، روز سینما و کتاب است که هر سال در چنین روزی تعدادی کتاب به سینماها اهدا می شد و امسال به بهانه همزمانی این روز با جشنواره فیلم رضوی، اهدای کتاب با برگزاری مراسمی ویژه برگزار می گردد.

وی همچنین با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه تهران که از 18 آبان برگزار شده، هم اکنون در حال برگزاری است، مطرح کرد: فیلم های منتخب این جشنواره قرار است از پنجم تا هشتم آذرماه در یزد اکران گردد.

سهیلی راد یادآور شد: پنج اثر از فیلمسازان یزدی به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته که امیدواریم نام آنها در فهرست فیلم های برتر جشنواره باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 24

به "افزایش 2برابری تعداد شرکت کنندگان یزدی در جشنواره فیلم رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 2برابری تعداد شرکت کنندگان یزدی در جشنواره فیلم رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید