بسته خبری پرسپولیس، نارضایتی از زمین و تمرین بدون تماشاگر

به گزارش مجله عکسفا، پرسپولیسی ها از صبح دوشنبه به اردو می روند و آخرین تمرین شان را عصر همان روز در زمین اصلی استادیوم آزادی برگزار خواهند کرد.

بسته خبری پرسپولیس، نارضایتی از زمین و تمرین بدون تماشاگر

به گزارش خبرنگاران ،

تمرین پشت درهای بسته

از امروز پرسپولیس هیچ میهمانی را در تمریناتش نخواهد پذیرفت. بر اساس برنامه همیشگی برانکو، پرسپولیس دو روز پیش از هر بازی پشت درهای بسته تمرین می نماید و به همین دلیل تمرین یکشنبه و دوشنبه قرمزها بدون حضور طرفداران، خبرنگاران و عکاسان برگزار خواهد شد. پرسپولیسی ها از صبح دوشنبه به اردو می روند و آخرین تمرین شان را عصر همان روز در زمین اصلی استادیوم آزادی برگزار خواهند کرد.

نارضایتی از زمین تمرین

زمین چمن استادیوم شهید کاظمی شرایط خوبی ندارد و همین باعث شده مسئولان باشگاه پرسپولیس به فکر پیدا کردن یک زمین جایگزین برای تمرین قرمزها باشند. کیفیت پایین زمین این استادیوم صدای بازیکنان را هم درآورده و آنها بعد از تمرین امروز نارضایتی خود را به گوش برانکو رساندند. آنها معتقدند زمین تمرین فعلی نه تنها برای کارهای تکنیکی مناسب نیست بلکه احتمال مصدومیت آنها را هم بالا می برد. به همین دلیل پرسپولیسی ها دنبال یک زمین جدید هستند تا تمرین هایشان را موقتا به آنجا منتقل نمایند.

تعویق پرسپولیس - سایپا

بازی پرسرپولیس و سایپا دو روز دیرتر از زمانی که سازمان لیگ معین نموده بود، برگزار می گردد. قرار بود این بازی روز سوم آبان برگزار گردد که به دلیل نزدیکی اش به بازی پرسپولیس و السد به تعویق افتاد و بر اساس تاریخ جدیدی که کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام نموده، پرسپولیس و سایپا ساعت 16:40 روز شنبه 5 آبان در استادیوم تختی با هم دیدار می نمایند.

مصاحبه بیرانوند با ای اف سی

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس پیش از دیدار با السد با سایت ای اف سی گفت وگو کرد. گروه خبری و تلویزیونی سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا صبح شنبه در استادیوم شهید کاظمی حضور یافتند و در خاتمه تمرین پسپولیس با علیرضا بیرانوند مصاحبه کردند.

پیروزی پرگل جوانان و شکست امیدها

تیم جوانان پرسپولیس بازی هفدهم خود را با پیروزی 5 بر صفر به خاتمه رساند. در این بازی علی خدایی (دو گل)، امیرحسین کریمی، آرشام پارساپور و اسماعیل بادامه به مقاومت کوثر گل زدند تا پرسپولیس 30 امتیازی و ششم گردد. امیدهای پرسپولیس اما 4 بر صفر به استقلال باختند.

2 – 380

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 3

به "بسته خبری پرسپولیس، نارضایتی از زمین و تمرین بدون تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، نارضایتی از زمین و تمرین بدون تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید