فتحی پس از جلسه هیئت مدیره: تا من هستم شفر سرمربی استقلال است

به گزارش مجله عکسفا، سرپرست باشگاه استقلال می گوید به حمایت خود از سرمربی این تیم ادامه می دهد.

فتحی پس از جلسه هیئت مدیره: تا من هستم شفر سرمربی استقلال است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال پس از جلسه هیئت مدیره در پاسخ به سوالی درباره جلسه کمیته فنی گفت: فردا (شنبه) جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال با حضور شفر برگزار می گردد. نتیجه جلسه هم از سوی سایت رسمی باشگاه استقلال اطلاع رسانی می گردد.

او درباره حذف استقلال از جام حذفی گفت: به سهم خودم و به نمایندگی از باشگاه استقلال و هیئت مدیره این باشگاه از طرفداران عزیز عذرخواهی می کنم و دست تک تک آنها را می بوسم. امیدوارم روزهای خوبی را با ما ببینند.

فتحی در پاسخ به این پرسش که چرا برخی بازیکنان حاضر به زدن پنالتی نشدند گفت: این سوال را بهتر است از خود آقای شفر بپرسید چون من کنار زمین نبودم.

وی افزود: امروز دستور دادم تا هفته ای یک بار تمرینات استقلال به روی تماشاگران باز باشد تا طرفداران بتوانند از نزدیک بازیکنان را ببینند و نحوه تمرین کردن آنها را نظاره نمایند.

سرپرست باشگاه استقلال در سرانجام درباره وضعیت شفر گفت: باشگاه استقلال حمایت خود را از شفر اعلام می نماید. او قرارداد 2 ساله دارد و تا من هستم، او سرمربی ماست و بنده از او حمایت می کنم. پرویز برومند: استقلال باید یک مربی درست و حسابی بیاورد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 17

به "فتحی پس از جلسه هیئت مدیره: تا من هستم شفر سرمربی استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی پس از جلسه هیئت مدیره: تا من هستم شفر سرمربی استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید