مهرداد طهماسبی: فریب حرکت پریرا را نخوردم، مقابل فولاد از موقعیت های مان استفاده نکردیم

به گزارش مجله عکسفا، مهرداد طهماسبی، دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عدم استفاده از فرصت های گلزنی را یکی از دلایل شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان دانست.

مهرداد طهماسبی: فریب حرکت پریرا را نخوردم، مقابل فولاد از موقعیت های مان استفاده نکردیم

مهرداد طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به شکست تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: می دانستیم در زمین فولاد کار سختی در پیش داریم. آنها بعد از شکست دادن پرسپولیس انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی هم به برد برسند، ولی انصافاً تیم ما نمایش خوبی داشت و می توانست حداقل یک امتیاز بگیرد. هدف ما دریافت امتیاز در اهواز بود، اما متأسفانه شکست خوردیم. ما در این بازی چند فرصت خوب برای گل زدن داشتیم که از آنها استفاده نکردیم، فولاد اما در این زمینه بهتر عمل کرد و در نهایت سه امتیاز را گرفت.

دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در این مسابقه پنالتی لوسیانو پریرا، مهاجم فولاد را مهار کرد، در این مورد گفت: من با شیوه پنالتی زدن پریرا آشنا هستم. او قبل از اینکه ضربه را بزند با حرکت بدن کمی مکث می نماید تا گلر حریف به یک سمت برود، ولی من تا آخرین لحظه ایستادم و فریب پریرا را نخوردم. همین موضوع باعث شد تا پنالتی این بازیکن را مهار کنم.

وی با اشاره به آینده نفت مسجدسلیمان در فصل جاری توضیح داد: ما تیم خوبی داریم و کوشش می کنیم تا در سرانجام لیگ به یک صندلی آبرومندانه دست پیدا کنیم. هدف ما این است که در بازی های آینده نتایج خوبی بگیریم تا وضعیت مان در جدول بهتر از گذشته گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 85

به "مهرداد طهماسبی: فریب حرکت پریرا را نخوردم، مقابل فولاد از موقعیت های مان استفاده نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهرداد طهماسبی: فریب حرکت پریرا را نخوردم، مقابل فولاد از موقعیت های مان استفاده نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید