می خواستم 7 بازیکن را تعویض کنم ، زمین فوق العاده بود

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، علیرضا مرزبان عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر نساجی مازندران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز تمرکز لازم را نداشتیم و پیروز نشدیم بازی خوبی در برابر حریف ارائه کنیم. قطعاً هدف ما این است که خوب نتیجه بگیریم تا تیم را برای این شهر در لیگ برتر حفظ کنیم.

می خواستم 7 بازیکن را تعویض کنم ، زمین فوق العاده بود

وی اضافه نمود: امروز ما اشتباهات بزرگی را درون زمین مرتکب شدیم به همین دلیل دست به یک تعویض زودهنگام زدیم. نیمه اول بسیار بد بودیم و اگر می توانستم هفت بازیکن را تعویض می کردم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم ولی سرعت بازی بالا رفت و حریف می توانست ضد حمله بزند.

مرزبان بیان کرد: یک پنالتی هم باید به سود ما گرفته می شد که نشد ولی وقتی نیمه دوم گل اول را زدیم بازیکنان تازه یادشان آمد که قدر موقعیت ها را بیشتر بدانند و اجازه ندهند حریف هر آنچه دوست دارد انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تأکید بر اینکه از روند امتیازگیری تیمش راضی نیست، شرح داد: این هفته نتایج سایر تیم ها به سود ما بود ولی ما نتیجه خوبی کسب نکردیم. اعتراف می کنم که به لحاظ فوتبالی اصلا کیفیت خوبی نداشتیم.

مرزبان در مورد اعتراض نساجی به کیفیت بد زمین چمن مسجدسلیمان نیز گفت: نساجی نمی تواند در این خصوص اعتراض کند چون تیمشان روی چمن مصنوعی با حریفان روبرو می شود. امروز زمین ما فوق العاده بود و قابل قیاس با زمین چمن مصنوعی نیست. اگر تیم دیگری این بهانه را می گرفت قابل قبول بود ولی برای نساجی این بهانه گیری است.

مرزبان در مورد حاشیه های کنار زمین دو نیمکت نیز گفت: توپ از طرف نیمکت نساجی به زمین پرتاب شد و مربی شان هم به این مسئله اعتراض کرد. من همیشه گفته ام که ما به دنبال این مسائل نیستیم و فوتبال شرافت مندانه ای را ارائه می کنیم.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران عصر امروز تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 93

به "می خواستم 7 بازیکن را تعویض کنم ، زمین فوق العاده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواستم 7 بازیکن را تعویض کنم ، زمین فوق العاده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید