ادامه اختلافات استراماچونی با باشگاه استقلال، زنگ خطر برای آبی ها در آستانه شروع لیگ

به گزارش مجله عکسفا، اختلافات آندره آ استراماچونی با باشگاه استقلال همچنان پابرجاست و زمزمه هایی مبنی بر جدایی این مربی شنیده می گردد.

ادامه اختلافات استراماچونی با باشگاه استقلال، زنگ خطر برای آبی ها در آستانه شروع لیگ

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هفته گذشته رسانه های ایتالیایی از ناراحتی آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال از مسئولان این باشگاه خبر داده و حتی عنوان کردند که این مربی تا 48 ساعت دیگر برای ادامه همکاری با استقلال تصمیم گیری خواهد نمود. در بازی محبت آمیز استقلال با پیکان نیز او تیم دوم استقلال را وارد زمین کرد تا تنها شکست آبی پوشان در فصل بدنسازی رقم بخورد.

اگر چه مسئولان استقلال از جمله امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استعفای استراماچونی را تکذیب نموده اند، اما پیگیری ها نشان می دهد اختلاف استراماچونی با باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد. این اختلافات به موارد زیادی بازمی گردد از جمله بحث جابجایی، نبود امکانات ابتدایی و ... .

این در حالی است که بعضی ها اختلاف استراماچونی و باشگاه استقلال را به میلیچ بازیکن کروات مدنظر استراماچونی ارتباط داده بودند اما اختلافات طرفین به این مسئله خیلی ارتباط ندارد و پای مسائل دیگری در میان است.

استراماچونی با فردی به نام امیر سلطانی که این روزها در باشگاه استقلال به صورت مسکوت کارش را انجام می دهد، اختلاف زیادی پیدا نموده است. این شخص که معین نیست با چه عنوانی در باشگاه استقلال فعالیت می نماید، وعده هایی به استراماچونی داده بود. این دو امروز با یکدیگر نشست داشتند اما جلسه طرفین بی نتیجه به سرانجام رسید.

استراماچونی در تازه ترین موضع گیری خود به باشگاه استقلال اولتیماتوم داده که اگر شرایط فعلی ادامه داشته باشد در یکی دو روز آینده ایران را ترک می نماید و هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه نخواهد نمود و همه چیز را به وکیلش می سپارد.

به گزارش خبرنگاران، در صورتی که اختلاف استراماچونی و استقلال حل نگردد، بحران بزرگی در آستانه شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر گریبانگیر آبی پوشان خواهد شد و حتی وزارت ورزش و جوانان را با یک چالش جدی روبه رو خواهد نمود.

لیگ برتر پنجشنبه 31 مرداد شروع می گردد و استقلال در اولین دیدار خود ساعت 18 روز آدینه اول شهریور در تبریز به مصاف ماشین سازی می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 196

به "ادامه اختلافات استراماچونی با باشگاه استقلال، زنگ خطر برای آبی ها در آستانه شروع لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه اختلافات استراماچونی با باشگاه استقلال، زنگ خطر برای آبی ها در آستانه شروع لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید