برگزاری دومین جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی آذربایجان غربی

به گزارش مجله عکسفا، دومین جلسه کمیته فضاهای ورزشی و گردشگری آذربایجان غربی با حضور دستگاه های مرتبط در محل استانداری برگزار گردید.

برگزاری دومین جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی آذربایجان غربی

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، دومین جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی آذربایجان غربی به ریاست آیدین رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، علیرضا ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه و جمعی دیگر از مدیران کل و نمایندگان دستگاه هایی اجرایی در ارومیه برگزار گردید.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی در این جلسه به مصوبات ملی کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی مبنی بر لغو اردوهای دانشجویی و دانش آموزی، و عدم برپایی کمپ های عمومی در فضای باز اشاره نمود.

او در ادامه با اشاره به تمدید مجوز حوزه های گردشگری تا اردیبهشت ماه بیان کرد: در این راستا احتیاجی به مراجعه حضوری برای تمدید مجوزها نیست.

جباری با اشاره به تشدید نظارت بر واحدهای گردشگری با همکاری علوم پزشکی و اماکن گفت: با توجه به ایجاد کمپین در خانه بمانیم پیشنهادشده است تا ورزش های خانگی تشویق و مسابقه لیگ بازی های رایانه ای برگزار گردد.

او با تشکر از همکاری مدیران تأسیسات گردشگری و آژانس های مسافرتی اظهار کرد: مصوبات کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی به همه دستگاه های متولی ارسال شده است که از آن ها درخواست داریم نتایج اجرای این مصوبات را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ارسال نمایند.

ضدعفونی معابر عمومی توسط ارتش و شهرداری

علیرضا ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه نیز در این جلسه گفت: ارتش و شهرداری از امروز معابر عمومی را ضدعفونی خواهند کرد.

او بابیان اینکه واحدهای ورزشی در صورت ادامه فعالیت در راستای پیشگیری از کرونا پلمب خواهند شد، گفت: در ورودی شهرها با یاری علوم پزشکی ایستگاه های تب سنجی در نظر گرفته شده که اقدام به تب سنجی مسافران نموده است.

رضا صابونچی، رئیس جامعه هتلداران و مهمان پذیران آذربایجان غربی نیز در این جلسه در راستای همکاری برای مقابله با بیماری کرونا گفت: جامعه هتلداران استان در صورت احتیاج آمادگی دارد هرگونه یاریی که لازم باشد را انجام دهد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 829

به "برگزاری دومین جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید