تصاویر ، خانه ای سبک و مقاوم در وانت کمپر شگفت انگیز تویوتا

به گزارش مجله عکسفا، کمپر فوم بسیار سبک، تویوتا تاکوما را به کلبه ای با سقف سخت تبدیل می نماید.

تصاویر ، خانه ای سبک و مقاوم در وانت کمپر شگفت انگیز تویوتا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نیو اطلس، چند سال پیش، استارتاپ کلرادو High Altitude Trailer Co سبک بسیار متفاوتی از تریلر به شکل قطره اشک از جنس فوم کامپوزیت دماغه قوسی XT50 خود راه اندازی کرد. این بار، این شرکت همان سبک طراحی و فراوری را در بستر وانت های سایز میانه تقویت نموده است.

اولترالایت تی بی 50 (Ultralite TB50) کاملا نو یک نوع منحصر به فرد از تاپر کمپینگ است که دارای چهار دیوار سخت، یک سقف بلند ثابت و یک تخت بالای کابین است. این محافظ کاملا عایق فوم در بسته بندی 15000 دلاری (حدود 750 میلیون تومان) با وزن کمتر از 204 کیلوگرم ارائه می گردد.

TC Teardrops به ما آنشان داد که اساسا می توان طرحی از وانت به شکل قطره اشک را که یک تخت را در خود جای می دهد، ارائه داد. اما High Altitude در عوض به طور کامل ساختار فایبر گلاس دارای فوم خود را به یک کمپر پیکاپ در تغییر داده است. با انجام این کار، یکی از معدود روکش های کمپینگ سقف ثابت بازار را راه اندازی نموده است.

بازار کمپرهای تاپر، شامل پوسته های کمپینگ سبک و بدون کف است که روی ریل های تخت وانت سوار می شوند و از خود کف پیکاپ به عنوان بخشی از فضای داخلی استفاده می نمایند، این بازار تحت سلطه مدل های پاپ تاپ است که چند تا از آن ها دارای دیوارهای سخت تاشو هستند. تنها تاپر دیگر با سقف ثابت سخت که می توانیم به آن فکر کنیم، Attera Topper AT Overland است که سال جاری نیز عرضه شد.

با استفاده از فرمت سقف ثابت، High Altitude قادر است محافظ دیوار سخت کاملا عایق بندی شده را ارائه دهد که بعضی آن را نسبت به پارچه چادری ترجیح می دهند و در عین حال وزن را بسیار پایین تر از میانه وانت کمپرهای دارای کف کامل نگه می دارد. وزن Ultralite TB50 کمتر از 204 کیلوگرم است، وزن TB50 البته بیشتر از سبک ترین تاپرهای پاپ آپ است که وزنی در حدود 113 تا 136 کیلوگرم دارند، این اضافه وزن نیز عمدتا به علت ساختار سقف بلندتر و سنگین تر و دیوار عقب بلندتر این تاپر است.

High Altitude با ساده نگه داشتن پیکربندی پایه خود تا حدودی وزن را کاهش می هد و اساسا یک پوسته خالی با پلتفرم دو خوابه طاقچه تاشو، روشنایی LED داخلی، فن سقفی 12 ولتی و چراغ های محرک عقب را ارائه می دهد. هر چیز دیگری، از جمله پنجره ها و تشک تخت، اختیاری است. این شرکت انواع افزونه ها را ارائه می نماید، از جمله چندین گزینه سایبان OVS، یک چادر دوش OVS کشویی و جک های جانبی قابل جابجایی که به صورت سفارشی نصب می شوند.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | تویوتا دوباره بازارهای اروپا و آمریکا را با پرادو تسخیر می نماید
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2257

به "تصاویر ، خانه ای سبک و مقاوم در وانت کمپر شگفت انگیز تویوتا" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصاویر ، خانه ای سبک و مقاوم در وانت کمپر شگفت انگیز تویوتا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، خانه ای سبک و مقاوم در وانت کمپر شگفت انگیز تویوتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید