جاذبه های باورنکردنی کرابی

به گزارش مجله عکسفا، جاذبه های کرابی

استان کرابی خیلی سریع در حال تبدیل شدن به یکی ار محبوب ترین مقاصد گردشگری است بطوری که الان برای خودش دارای یک فرودگاه است که پروازهای داخلی و بین المللی را در آن انجام می دهد. این شهر با داشتن کیلومترها ساحل تماشایی، طبیعتی سرسبز، تفریحات آبی و صخره نوردی تعجبی ندارد که اینقدر محبوب شده است. یکی از مهمترین جذابیت های کرابی این است که همچنان دست نخورده و بکر باقی مانده است. در این شهر از خانه های ییلاقی ساده ساحلی گرفته تا هتل های لوکس 5 ستاره انتخاب های زیادی برای اقامت خود دارید. اگر می خواهید با جاذبه های دیدنی این شهر بیشتر آشنا شوید در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

جاذبه های باورنکردنی کرابی

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

سواحل و غارهای رایلی

کسانی که در تایلند به دنبال سواحلی رویایی هستند حتما رایلی را در لیست سفر خود قرار می دهند. در جنوب ساحل آو نانگ به دنیایی آرام و به دور از هیاهو بر می خورید که دور آن را صخره ها احاطه نموده اند و تنها راه دسترسی به آن قایق است. در این محل در یک شبه جزیره ای کوچک زیبایی هایی مثل سواحل سفید، صخره های سنگ آهکی، غارها و تالاب های پنهان شده در دل صخره ها که توسط جزر و مد شکل گرفته اند را تجربه خواهید کرد.

استخر زمردین

استخر زمردین جاذبه ای منحصربفرد در جنوب تایلند است. کرابی به داشتن مکان هایی با زیبایی های طبیعی برجسته معروف است و یکی از آن جاذبه ها که باید حتما در سفر به این شهر از آن دیدن کنید استخر زمردین در پارک جنگلی طبیعی تانگ تاو است، جنگلی که در آن تنوع زیستی بینظیری وجود دارد و با رودخانه های طبیعی و حوضچه های کریستالی و شفاف کامل شده است. این استخر زمردین در ناحیه خائو پرا- بنگ واقع شده است و طبیعت آن بهترین محل برای دیدن گونه های گیاهی و حیوانی کمیاب مثل پرنده پیتا است که زمانی تصور می شد که منقرض شده است. جنگل پر از درختان کهنسال سر به فلک کشیده، جانوران عجیب و غریب و تپه های سنگ آهکی است و در گوشه ای از آن استخر زمردین خیره کننده وجود دارد قبلا در این محل یک پارکبانی وجود داشت که هدف از ایجاد آن این بود که هیچ شکار یا آسیبی در آن اتفاق نیفتد.

کو هونگ

در جزیره کو هونگ هیچ کاری انجام ندهید و فقط روی شن ها بنشینید. این جزایر زیبا مناظری حیرت آور، سواحلی با شن های سفید نرم، صخره های مرجانی و تالاب های زیبا دارند. این جزیره جایی است که می توانید در آن از شنا، کایاکینگ، غواصی، ماهی گیری، هاکی و … لذت ببرید.

جزایر فی فی

جزایر فی فی یکی از دوست داشتنی ترین سواحل جنوب غربی آسیاست. این جزیره با قایق های پر سرعت فقط 45 دقیقه و با قایق های معمولی 90 دقیقه از پوکت فاصله دارد. فی فی با مناظر زیبا و کارت پستالی خود مقصد استوایی محبوب گردشگران است. آب های این جزیره بهترین آب ها برای افرادی است که عاشق اکتشاف دنیای زیر آب هستند. فی فی با سواحل استوایی، صخره های باورنکردنی، آب های فیروزه ای و دنیای زیر آب رنگارنگ خود قطعه ای از بهشت بر روی زمین است. از 6 جزیره مختلف تشکیل شده که جزیره بزرگ تر آن همه ساله هزاران گردشگر را به سواحل دوست داشتنی خود جذب می نماید.

منبع: krabi-hotels.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 258

به "جاذبه های باورنکردنی کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های باورنکردنی کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید