حل مسائل آب و فاضلاب جزیره خارگ بین مسئولان دست به دست می شود

به گزارش مجله عکسفا، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مدت ها است حل مسائل ساکنان جزیره خارگ در عرصه آبرسانی و جمع آوری فاضلاب دست به دست می شود.

حل مسائل آب و فاضلاب جزیره خارگ بین مسئولان دست به دست می شود

عبدالکریم جمیری در نشست هماهنگی بین دستگاه های اجرایی گفت: جزیره خار در زمینه تأمین آب شرب با مسائل فراوانی روبرو است که باید برای حل آن تلاش جدی صورت گیرد.

او با تاکید بر استقرار دفتر شرکت آب و فاضلاب استان در جزیره خارگ برای خدمات رسانی به ساکنان این جزیره گفت: نفت خدماتی در حوزه تأمین آب به ساکنین جزیره خارگ ارائه می کند ولی چون مدیریت آبفا در جزیره مستقر نشده، این خدمات نتیجه بخش نبوده و طرح های ناقصی اجرا شده است.

جمیری با اشاره به صادرات نفت کشور از جزیره خارگ می گوید: مردم جزیره خارگ مانند سایر نقاط کشور حق دارند که از آب شرب سالم و شبکه دفع فاضلاب مناسب بهره ببرند، این مردم صبور با میزبانی از شرکت های نفتی، نقش عمده ای در تأمین امنیت منطقه دارند ولی از امکانات اولیه ای مانند آب و برق و گاز بهره چندانی ندارند. مسئولین وظیفه دارند با خدمت بی منت به این مردم، زمینه آسایش و رفاه آنها را فراهم آورند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مدت ها است حل مسائل ساکنان جزیره خارگ در عرصه آبرسانی و جمع آوری فاضلاب دست به دست می شود که امید می رود این شرایط به زودی ساماندهی شود.

جمیری می گوید: بنده در اواخر دوره نهم مجلس شورای اسلامی پیگیری هایی برای استقرار آبفا در جزیره خارگ انجام دادم و قرار شد وزارت نیرو مطالعات را انجام دهد، این پیگیری ها تا آخر دوره مجلس نیز ادامه داشت، ولی بعد از آن از طریق وزارت نیرو رها شد.

خبرنگاران بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2054

به "حل مسائل آب و فاضلاب جزیره خارگ بین مسئولان دست به دست می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مسائل آب و فاضلاب جزیره خارگ بین مسئولان دست به دست می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید