مبارزه رئال و بارسلونا برای خرید گلزن آرسنال

به گزارش مجله عکسفا، پیر آمریک اوبامیانگ مورد توجه تیم های عظیم لالیگا قرار گرفته است.

مبارزه رئال و بارسلونا برای خرید گلزن آرسنال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، قرارداد پیر آمریک اوبامیانگ یک سال دیگر با باشگاه آرسنال به اتمام خواهد رسید و این مهاجم اهل گابن نیز تا به امروز تمایل چندانی به تمدید قرارداد نشان نداده است. به نظر می رسد ماندن اوبامیانگ در لندن منوط به صعود آرسنال به لیگ قهرمانان است و شانس چندانی نیز در مورد رخ دادن این اتفاق وجود ندارد.

اما نشریه فرانس فوتبال مدعی شد دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید در فصل تابستان برای خرید اوبامیانگ اقدام خواهد نمود. به نظر می رسد بارسلونا برای جذب این مهاجم 29 ساله اقدام نموده و حتی بعضی اخبار حاکی از آن است که اوبامیانگ برای اقامت در شهر بارسلون خانه ای آنجا خریده است.

البته آرسنال برچسب 60 میلیون پوندی به اوبامیانگ زده که از نظر بارسلونا برای بازیکنی که تنها یک سال قرارداد دارد رقم هنگفتی است، اما رئال مادرید نیز میخواهد برای خرید او وارد عمل گردد و محتمل است لوکا یوویچ، مهاجم صرب و 22 ساله این تیم که در اولین فصل حضور در برنابئو توفیقی نداشت، به عنوان بخشی از قرارداد اوبامیانگ راهی ارسنال گردد.

البته آرسنال امیدوار به حفظ اوبامیانگ بوده و می خواهد در صورت امکان با دومین گلزن لیگ برتر در فصل جاری توافق کند، اما مهاجم گابنی از ناکامی های متوالی و عدم صعود به لیگ قهرمانان به ستوه آمده و میخواهد در تابستان لندن را ترک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 903

به "مبارزه رئال و بارسلونا برای خرید گلزن آرسنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه رئال و بارسلونا برای خرید گلزن آرسنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید