مقاومت سرمربی چین مقابل درخواست اخراجش

به گزارش مجله عکسفا، سرمربی تیم ملی فوتبال چین حاضر به کناره گیری از سمتش پس از تساوی برابر عمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 نشد.

مقاومت سرمربی چین مقابل درخواست اخراجش

به گزارش خبرنگاران، طرفداران فوتبال چین امروز (آدینه) در شبکه های اجتماعی خواستار اخراج لی تای از سرمربیگری تیم ملی این کشور در پی تساوی یک - یک این تیم برابر عمان در دور پنجم ملاقاتهای گروه B مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا شدند. چین پس از سرانجام بازی برابر عمان در امارات ماند تا سه شنبه آینده از استرالیا میزبانی کند. شکست در این ملاقات می تواند به معنی از دست رفتن امیدهای چین برای صعود به جام جهانی 2022 باشد.

لی تای، سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفت: پس از پنج بازی فاصله خود را با برترین تیم های قاره آسیا دیدیدم. هرچند این بدان معنا نیست که ما شانس صعود به جام جهانی را از دست دادیم. باید همه توان خود را به کار بگیریم و در زمین بازی افسوس نخوریم. استرالیا تیم قدرتمندی است و باید برای پیروزی برابر این تیم مبارزه کنیم. در بازی با عمان هم کوشش زیادی کردیم و نتیجه به دست آمدن ناامیدکننده بود.

در جدول رده بندی گروه B عربستان با 13 امتیاز صدرنشین است. استرالیای 10 امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد. ژاپن (9 امتیاز)، عمان (7 امتیاز)، چین (4 امتیاز) و ویتنام بدون امتیاز سوم تا ششم هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1903

به "مقاومت سرمربی چین مقابل درخواست اخراجش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاومت سرمربی چین مقابل درخواست اخراجش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید