منچستریونایتد در اندیشه اخراج سولسشایر

به گزارش مجله عکسفا، باشگاه منچستریونایتد به خاطر فرایند ناامیدکننده این تیم در نظر دارد سرمربی نروژی خود را اخراج کند.

منچستریونایتد در اندیشه اخراج سولسشایر

به گزارش خبرنگاران، فرایند ناامیدکننده منچستریونایتد در رقابت های فصل جاری جایگاه اولگنار سولسشایر در این تیم را متزلزل کرده است. من یونایتد که اخیراً در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب منچسترسیتی شد و پیش از آن نیز در اولدترافورد با نتیجه 5 بر صفر از طریق لیورپول تحقیر شده بود، در حالی مقابل دو رقیب مستقیم خود شکست خورد که عملکرد خوبی در این دو بازی ارائه نکرد.

نشریه دیلی میل با انتشار گزارشی مدعی شد؛ اولگنار سولسشایر در حالی در خطر اخراج شدن از سمت سرمربیگری منچستریونایتد است که بازیکنان این تیم از شرایط تیم شان راضی نیستند. طبق این گزارش برونو فرناندز هافبک خلاق شیاطین سرخ از نوع مدیریت سولسشایر بر تیمش ناامید شده و در سوی دیگر کریستیانو رونالدو که در این تابستان پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت، از اینکه سطح کیفی این باشگاه اینقدر اُفت کرده، شوکه شده است.

با وجود افزایش فشار و انتقادها به سولسشایر 48 ساله، نشریه گاردین اما مدعی شده است که سولسشایر اطمینان دارد که در بازی بعدی تیمش که در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) مقابل واتفورد است، روی نیمکت منچستریونایتد خواهد بود.

نشریه اکسپرس انگلیس روز گذشته مدعی شده بود؛ خانواده گلیزر مالک باشگاه منچستریونایتد که از سوی هواداران منچستریونایتد بابت شرایط کنونی این تیم تحت فشار هستند، ملاقاتی پنهانی با مائوریسیو پوچتینو داشته اند. به نظر می رسد گلیزرها این سرمربی آرژانتینی را که در حال حاضر هدایت پاری سن ژرمن را برعهده دارد و شایعه اخراجش هم مطرح است، به عنوان جانشین سولسشایر در نظر دارند.

منچستریونایتد در دو فصل اخیر با اولگنار سولسشایر پیشرفت هایی داشته است، اما نتایج و عملکرد این تیم نشان می دهد که هنوز قادر به رقابت با تیم هایی همچون چلسی، منچسترسیتی و لیورپول نیست. از براندن راجرز سرمربی فعلی لسترسیتی، زین الدین زیدان سرمربی پیشین رئال مادرید، اریک تن هاخ سرمربی فعلی آژاکس و رالف رانگنیک سرمربی پیشین لایپزیگ به عنوان دیگر گزینه های جانشینی این مربی نروژی در منچستریونایتد یاد شده است.

منچستریونایتد در حال حاضر با 17 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس ایستاده است و با چلسی صدرنشین 9 امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1862

به "منچستریونایتد در اندیشه اخراج سولسشایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد در اندیشه اخراج سولسشایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید