مونتلا: وقتی جلو افتادیم همه چیز یادم رفت

به گزارش مجله عکسفا، سرمربی میلان بعد از برد برابر ساسولو اظهار کرد وقتی تیمش عقب بوده از داور عصبانی شده است اما پس از دریافت سه امتیاز همه چیز را فراموش نموده است.

مونتلا: وقتی جلو افتادیم همه چیز یادم رفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، میلان در هفته هفتم سری A در سن سیرو میزبان ساسولو بود. این تیم با وجود این که با نتیجه سه بر یک از حریف عقب افتاد اما توانست با نتیجه چهار بر سه بازی را به سود خود به سرانجام برساند.

وینچنزو مونتلا در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: فوتبال همچنان من را به طرف جلو سوق می دهد. چنین بازی هایی باعث می گردد تا به یک مربی، احساسات متفاوتی وارد گردد. در بین دو نیمه از عملکرد داور بسیار خشمگین بودم چراکه داور با سوت های خود سرعت بازی را می گرفت اما اکنون که پیروز شدیم، همه چیز را فراموش کردم و غرق در شادی هستم. بسیار مسرور هستم که سناریوی این ملاقات در نهایت به سود میلان به سرانجام رسید.

سرمربی پیشین سمپدوریا و فیورنتینا ادامه داد: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم؛ به ویژه وقتی که عقب افتادیم و به پیروزی احتیاج داشتیم. باید در این ملاقات به پیروزی می رسیدیم. خوشبختانه با وجود آنکه از حریف عقب بودیم، شکست را با پیروزی عوض کردیم.

مونتلا به ستایش از مانوئل لوکاتلی، ستاره جوان میلان پرداخت و تاکید نمود آینده درخشانی در انتظار این بازیکن است. او در این باره اظهار کرد: لوکاتلی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و از فرصتی که به او داده شد، نهایت استفاده را برد. او تنها 18 سال دارد. آینده درخشانی در انتظار این بازیکن است. او می تواند در آینده به ستاره ای بزرگ برای میلان تبدیل گردد.

میلان با این پیروزی، 13 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به کیه وو، لاتزیو و رم در رده ششم جدول رده بندی جای گرفت تا با یوونتوس صدرنشین فاصله پنج امتیازی خود را حفظ کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 598

به "مونتلا: وقتی جلو افتادیم همه چیز یادم رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونتلا: وقتی جلو افتادیم همه چیز یادم رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید