می خواهیم سلیقه طراحی خودرو را تغییر دهیم

به گزارش مجله عکسفا، در سال های اخیر طراحی های شرکت ب ام و عجیب شده است و بسیاری از طرفداران این شرکت می گویند که طراحی های نو را دوست ندارند.

می خواهیم سلیقه طراحی خودرو را تغییر دهیم

خبرنگاران - امین آزاد: چرا ب ام و از خطوط عجیب در طراحی های نو خود استفاده می نماید و آینده طراحی این شرکت به کدام سو خواهد رفت برای یافتن جواب این سوال ها به سراغ سرطرح ب ام و آدریان ون هویدونک رفتیم.

  • خبرنگاران : لطفا درباره خودروهای آینده ب ام و شرح دهید؟
  • سر طرح ب ام و : ما اعتقاد داریم هم اکنون صنعت خودرو با یک تغییر بزرگ روبرو شده است که بر اساس آن باید طراحی خودروها هم تغییر کند. تمام خودروها باید الکتریکی و کاملا دیجیتال شوند و همواره باید آنلاین باشند پس باید دیدمان به طراحی تغییر کند و خودروهای نو جواب ما به آینده است. خودرو نو کانسپت ما یک ماشین الکتریکی هوشمند برای شهر است.

اتومبیل نو ما به گونه ای ساخته شده است که کل آن کاملا قابل بازیافت باشد و قطعات داخل خودرو با پرینتر سه بعدی ساخته شده است.

از طرفی بعضی از قطعات خودرو با مواد بازیافتی ساخته شده است مثلا جایگاه ها را از پلاستیکی که حاصل بازیافت بطری های پلاستیکی آب است ساخته ایم یا برای مواد چوبی از چوب های بازیافت شده استفاده نموده ایم.

سرطرح ب ام و آدریان ون هویدونک

  • خبرنگاران : بعضی رسانه ها می گویند خودروهای آینده ب ام و زشت شده است و قیافه عجیبی دارند شما چه جوابی دارید؟
  • سر طرح ب ام و: خوب من مخالف این نظرها هستم صنعت خودرو بشدت در حال تغییر و پوست اندازی است پس باید زبان طراحی هم تغییر کند تکنولوژی به سرعت در حال تغییر است ممکن است هنوز بعضی نتوانسته باشند این تغییرات را قبول نمایند اما تغییرات در حال رسیدن هستند.
  • خبرنگاران : آیا شما از بعضی خطوط در طراحی استفاده می کنید تا خودرو را خشن نشان دهید ؟
  • سر طرح ب ام و : نه ما می خواهیم خودروهایمان مسمم بنظر برسند؛ همانگونه که یک ورزشکار قبل از مسابقه روی مسابقه خود متمرکز شده است.

او عصبانی نیست بلکه قصد نموده است که برنده گردد و ما می خواهیم خودروهای ما اینگونه بنظر برسند.

منبع: بیت ران
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1840

به "می خواهیم سلیقه طراحی خودرو را تغییر دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم سلیقه طراحی خودرو را تغییر دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید