خاتمه فرایند رأی گیری، اعلام نتایج بعد از شمارش کل آراء

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/لرستان رئیس ستاد انتخابات لرستان با شاره به اتمام فرایند اخذ رأی در کل حوزه های انتخبی استان، گفت: تا زمانی که شمارش آراء به اتمام نرسد نمی توان نتیجه انتخابات را بیان کرد.

خاتمه فرایند رأی گیری، اعلام نتایج بعد از شمارش کل آراء

محمود ثمینی در ستاد انتخابات لرستان و در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از اصحاب رسانه که از آغازین ساعات آغاز انتخابات در ستاد حضور پیدا کردند، اظهار کرد: در ستاد انتخابات استان میز احزاب انتخابات را داشتیم که نمایندگان آن ها در ستاد حضور داشتند و تمام فرآیند انتخابات و نحوه اطلاع رسانی را نظارت می کردند.

وی با اشاره به این که از همه مردم خوب استان تقدیر و تشکر می کنیم، بیان کرد: مردم در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب باز هم حماسه دیگری خلق کردند و در عین حال به اقتدار ملی ما اضافه نمودند.

ثمینی ادامه داد: از تمام عوامل امنیتی، انتظامی و عوامل برگزاری انتخابات، شورای تامین و اداری استان و همه کسانی که به نحوی در برگزاری انتخابات که اراده ملت را نشان می داد سهم داشتند تشکرمی کنیم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به این که امشب در پنج شهرستان و سه حوزه انتخابیه بنا به درخواست فرمانداران انتخابات ساعت 20 خاتمه یافت، ادامه داد: در دیگر شهرستان ها بجز بروجرد مهلت اخذ رأی تا ساعت 21 و در شهرستان بروجرد تا ساعت 22 تمدید شد.

وی بیان کرد: تا زمانی که شمارش آراء به اتمام نرسد نمی توان نتیجه انتخابات را اعلام نمود.

ثمینی توضیح داد: حضور مردم در انتخابات گسترده بود و از اصحاب رسانه که در انتقال مطالب و گزارش ها به مردم خوب درخشیدند تقدیر و سپاسگذاری می کنم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان اضافه نمود: بارها به نامزدها انتخاباتی گفته بودیم که هم خودشان و هم اعضای ستاد و طرفداران را توجیه نمایند که ممکن است در شرایط و فضایی قرار بگیرند که احساس پیروزی نمایند، در کل استان 9 کُرسی مجلس داریم همه باید از کانون تمکین نموده و الان که در آستانه اعلام نتیجه هستیم از تمام کاندیداها و طرفداران تقاضا و تأکید می کنیم که منتظر اعلام نتیجه آراء به وسیله مراکز رسمی باشند.

وی با اشاره به این که کاندیداها اگر به نتیجه آراء اعتراض داشتند از جهت قانونی کار را دنبال نمایند، توضیح داد: در بعضی شهرستان ها رقابت تنگاتنگ تر بوده باید بیشتر دقت نمایند که جهت قانونی طی گردد.

ثمینی تأکید کرد: تجمع غیرقانونی را در هیچ جایی نمی پذیریم مگر در جهت قانون باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 754

به "خاتمه فرایند رأی گیری، اعلام نتایج بعد از شمارش کل آراء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه فرایند رأی گیری، اعلام نتایج بعد از شمارش کل آراء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید