اقتصاد و منابع اقتصادی و درآمدی کانادا

به گزارش مجله عکسفا، کشور کانادا از دسته کشورهای ثروتمند دنیا محسوب می گردد. تنوع مالی در کشور کانادا بسیار زیاد است و این امر نشان از منابع عظیم این کشور دارد. کشور کانادا در زمینه نفت و گاز رتبه خوبی داشته و در آخرین آماری که در سال 2018 به دسته ما رسیده است این کشور بزرگترین صادرکننده مواد معدنی نیز محسوب می گردد. این کشور رتبه اول تا پنجم را در سال های گذشته در زمینه اورانیوم و همینطور نیکل و مس به خود اختصاص داده است. کشور کانادا دارای یک پنجم آبهای شیرین دنیا محسوب می گردد و به این دلیل در زمینه کشاورزی در شرایط عالی قرار گرفته است. این کشور در فراوری سبزیجات، گوتش و همینطور فرآورده های لبنی نیز توانسته رتبه خوبی را به خود اختصاص دهد.

اقتصاد و منابع اقتصادی و درآمدی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین تور کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کشور کانادا در لیست ده کشور برتر فراوریکننده جهان قرار گرفته است. بیشترین شرکت های فراوری در استان کبک این کشور دیده می گردد و البته در سال 2018 استان انتاریو نیز توانسته به رتبه خوبی دست یابد. کشور کانادا در فراوری مواد غذایی، چوب و همینطور فراوریات فلزی و صنایع شیمیایی در صدر جدول قرار گرفته است. نرخ بیکاری در بریتیش کلمبیا در حدود 5.8 اعلام شده است این در حالی است که سایر کشورهای اروپایی نرخ بیکاری بیشتری را اعلام کرده اند. صادرات عمده کشور کانادا وسایل نقلیه، نفت و گاز طبیعی و همینطور فلزات و محصولات برگرفته از چوب است. این کشور در زمینه تجهیزات صنعتی مخابراتی واردکننده عظیمی محسوب می گردد. Canada کشوری پیشرفته به شمار می آید.

انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 679

به "اقتصاد و منابع اقتصادی و درآمدی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتصاد و منابع اقتصادی و درآمدی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید