النعیمی: برای لغو بازی های آسیایی با AFC در ارتباط هستیم، به هیچ تیم اماراتی اجازه خروج نمی دهیم

به گزارش مجله عکسفا، رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات گفت برای لغو بازی های آسیایی به دنبال شیوع ویروس کرونا ارتباط روزانه با کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) دارد.

النعیمی: برای لغو بازی های آسیایی با AFC در ارتباط هستیم، به هیچ تیم اماراتی اجازه خروج نمی دهیم

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه البیان امارات، راشد النعیمی گفت: بعضی از بازی ها همانند لیگ قهرمانان آسیا به زمان های دیگری موکول شدند و ما در فدراسیون فوتبال امارات به صورت روزانه با کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال صحبت هستیم. بعضی کشورها در مسئله ویروس کرونا شرایط دشواری دارند و با چالش های جدی روبرو هستند.

رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات اضافه نمود: به خاطر مشکل پیش آمده بسیار محتاط خواهیم بود و به هیچ تیمی اماراتی اجازه خروج از کشور را نمی دهیم. زمانی که از بهبود شرایط و نبودن مشکل خاصی از نظر سلامتی در کشورهای میزبان تیم های اماراتی مطمئن شویم مجوز لازم را صادر خواهیم کرد. این اقدام با هدف تامین سلامتی بازیکنان فوتبال امارات انجام می گردد. سلامتی بازیکنان برای ما مهمتر از رقابت ها است.

راشد النعیمی گفت: بازیکنانی هم که از دیگر کشورها به امارات می آیند پس از ورود با هماهنگی ارگان های سلامت و بهداشت تحت کنترل های لازم قرار خواهند گرفت. کنترل های دیگری برای این دسته از بازیکنان فوتبال پیش از ورود به امارات در نظر گرفته ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 779

به "النعیمی: برای لغو بازی های آسیایی با AFC در ارتباط هستیم، به هیچ تیم اماراتی اجازه خروج نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "النعیمی: برای لغو بازی های آسیایی با AFC در ارتباط هستیم، به هیچ تیم اماراتی اجازه خروج نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید