اهداء 365 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند کشور، 12 هزار تبلت سهم دانش آموزان خراسان رضوی

به گزارش مجله عکسفا، معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: 365 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند کشور اهدا شد که از مجموع این تعداد 12 هزار تبلت سهم دانش آموزان خراسان رضوی بوده است.

اهداء 365 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند کشور، 12 هزار تبلت سهم دانش آموزان خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از مشهد، جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح راهنمایی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ششتمد در خراسان رضوی گفت: این طرح با عنوان هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک مدرسه و کلاس درس، 365 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند در کشور اهدا نموده است.

او با اشاره به اینکه بعضی منطقه ها روستایی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل نیستند اضافه نمود: با هدف بهره مندی بیشتر دانش آموزان از ظرفیت شبکه شاد، در تفاهمنامه ای با وزیر ارتباطات و فناوری در یک سال گذشته 40 هزار منطقه روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

حسینی با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان بیان نمود: این طرح که دارای 9 بند است در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه و در دستور کار قرار گرفته که بند اول آن تصویب شده و سایر موارد آن نیز در حال آنالیز است.

او توضیح داد: با اجرای طرح رتبه بندی معلمان افزون بر ارتقای حقوق و مزایا متناسب با زحمات آنان، زمینه ارتقای منزلت و شایستگی های آنها نیز به وسیله نظام سنجش معلمان فراهم می گردد.

/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1839

به "اهداء 365 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند کشور، 12 هزار تبلت سهم دانش آموزان خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهداء 365 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند کشور، 12 هزار تبلت سهم دانش آموزان خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید