اکران رایگان پرفروش ترین انیمیشن سینمای ایران در باغ کتاب (طراحی ساخت ویلا)

به گزارش مجله عکسفا، انیمیشن لوپتو به کارگردانی عباس عسکری بصورت رایگان در باغ کتاب تهران برای شرکت کنندگان نمایش داده می گردد.

اکران رایگان پرفروش ترین انیمیشن سینمای ایران در باغ کتاب (طراحی ساخت ویلا)

جهت دریافت خدمات طراحی ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، طبق گزارش رسیده، جشنواره ایران آینده از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برنامه های متنوعی در راستای علایق نوجوانان اجرا می گردد و گروه سنی 9 تا 18 سال، مخاطبان اصلی جشنواره هستند. یکی از بخش های این جشنواره نمایش فیلم های مناسب گروه سنی نوجوان است که با استقبال مخاطبان همراه شده است.

از روز چهارشنبه انیمیشن لوپتو پرفروش ترین انیمیشن ایرانی در سالن نمایش فیلم جشنواره هر شب از ساعت 20:30 به صورت رایگان میزبان نوجوانان و خانواده های آنها است.

لوپتو انیمیشنی ایرانی در ژانر کمدی و ماجراجویانه و به کارگردانی عباس عسکری، داستانی است درباره پدر علی که در کارگاه لوپتو با یاد دادن ساخت اسباب بازی به بیمارانش، آن ها را درمان می نماید. کارگاه اسباب بازی های خلاقانه لوپتو بین بچه ها ایرانی محبوبیت زیادی دارد تا اینکه...

جشنواره ایران آینده از 11 تا 20 آبان هر روز از ساعت 9 تا 13 ویژه مدارس و از ساعت 15 تا 22 در باغ کتاب تهران برای گروه سنی 9 تا 18 سال برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 1837تماس بگیرند.

  • اینفوگرافیک | لوپتو جای پارسا پیروزفر و الناز شاکردوست را گرفت | انیمیشنی که 20هزار نفر را به سینما کشاند
  • اینفوگرافیک | همه چیز درباره انیمیشن های پیروز ایرانی | تاریخ و سابقه انیمیش سازی در ایران
  • انیمیشن ها در هفته قبل چقدر فروختند؟ | امید تازه ای به نام لوپتو
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2139

به "اکران رایگان پرفروش ترین انیمیشن سینمای ایران در باغ کتاب (طراحی ساخت ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران رایگان پرفروش ترین انیمیشن سینمای ایران در باغ کتاب (طراحی ساخت ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید