تور ارزان دبی: با تفریح های فرودگاه بین المللی دبی آشنا شوید

به گزارش مجله عکسفا، با تفریح های فرودگاه بین المللی دبی آشنا شوید

تفریح های فرودگاه بین المللی دبی بیشمار و مجذوب کننده است، هدفتان از پرواز به دبی هرچه باشد، مهم نیست فقط خود را سریع به فرودگاه برسانید و از تفریح های مجذوب کننده آن بهره مند شوید. فرودگاه دبی از اولین فرودگاه های بین المللی در امارات متحده عربی است و از بزرگترین فرودگاه های تجاری جهان همراه با انبوهی از مسافران از سراسر جهان می باشد. اگر روزی در فرودگاه منتظر پرواز تان بودید، نگران نباشید فرودگاه بین المللی دبی می تواند تمام لحظات اضافی شما را پر کند.

تور ارزان دبی: با تفریح های فرودگاه بین المللی دبی آشنا شوید

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

شرایط پروازها

مسافران از هر 6 قاره دنیا به این فرودگاه پرواز می نمایند و فرودگاه در تمام ساعات روز شلوغ و پرتردد است. بنابراین فرودگاه دبی خدمات زیادی را برای مسافران در نظر گرفته است. و فرودگاه هر سال در فکر توسعه تفریحات و آسایش مشتریان است. موقعیت فرودگاه باعث شده است تا محل ایستگاه پرواز های طولانی مدت باشد. لذا تفریح های فرودگاه بین المللی دبی نظر هر مسافری را به خود جلب خواهد نمود.

از تفریح های فرودگاه بین المللی دبی لذت ببرید

برای لذت بردن از تفریح های فرودگاه خود را هرچه سریعتر به فرودگاه برسانید. با استفاده از کارت شناسایی امارات صف ها را پشت سر بگذارید و از گیت های هوشمند و الکترونیکی فرودگاه بگذرید. تعدادی پرواز های ورودی و پرواز های خروجی در هر سه ترمینال وجود دارند. فقط علامت رنگ بنفش را دنبال کنید. دقت کنید در هر سه ترمینال، خانواده هایی که با بچه ها زیر 18 سال باید به کانتر موجود در کنار گیت های هوشمند مراجعه نمایند.

از سالن های فرودگاه بین المللی دبی امارات بهره ببرید

برای استفاده از تفریح های فرودگاه بین المللی دبی به طور رایگان در Skywards ثبت نام کنید. با پرداخت هزینه می توانید از امکانات لوکس و مجلل سالن های فرست کلاس در ترمینال 3 بهره ببرید. هرکسی که با تور دبی سفر می نماید می تواند با یک حمام اسپا خصوصی احساس سرزندگی کند و از غذا ها و نوشیدنی های موجود لذت ببرد. اگر عضوی از Skywards هستید، امتیاز خود را آنالیز کنید.سالن فرست کلاس امارات مخصوص مسافران فرست کلاس و اعضای Platinum اسکای وارد می باشد. اعضای گلد و سیلور Skywards هزینه ای بابت دسترسی به Business Class پرداخت نمی نمایند. تفریح های فرودگاه بین المللی دبی لحظات خوشی را از پروازتان ثبت خواهد نمود. در اینجا به تعدادی از کارهایی که می توان در فرودگاه انجام داد، اشاره می کنیم.

چرت زدن در فرودگاه

این تفریح ها برای تمامی افراد در هر سن و سالی فراهم است. در ترمینال به سمت گیت A1 حرکت کنید. میتوانید در یکی از 27 کلبه مخصوص خواب Sleep ‘n fly با طراحی اسکاندیناوی دراز بکشید. مسافران خواب آلود می توانند یک تخت خواب به مدت یک ساعت یا بیشتر رزرو نمایند. هزینه رزرو کردن تخت خواب از AED 62 آغاز می گردد.

از یک ماساژ خوب در فرودگاه بین المللی دبی بهره مند شوید

از خوبی های فرودگاه بین المللی دبی اتاق های ماساژ آن می باشد. ماساژ پشت و صورت در اسپا احساس خوبی را در زمان اوقات فراغت تان به وجود می آورد. هزینه ماساژ از AED 400 آغاز می گردد. اسپا فرودگاه دبی در ترمینال شماره 3 واقع شده است. یک درمان کوچک 15 دقیقه ای به مسافران فرست کلاس توصیه می گردد.

[cn-suggest-posts sts=فستیوال های خرید دبی stl=https://deltaban.com/attraction/dubai-shopping-festivals/ sbs=ویزای دبی sbl=https://deltaban.com/dubai-visa/]

تفریح های فرودگاه بین المللی دبی برای مسافران کوچک

اگر با بچه ها در حال مسافرت هستید. نگران نباشد تفریح ها و تفریحات این فرودگاه پذیرای مسافران کوچک به امارات است. در ترمینال 3 به Kids Zone مراجعه کنید. بچه های پرتحرک و بازیگوش در این مکان به حد کافی بازی نموده و خسته می شوند. فرودگاه بعلاوه اتاق های مراقبت از بچه ها را نیز دارد. برای پیدا کردن نزدیکترین مکان، از پیشخوان های اطلاعاتی هدایت بخواهید.

باغ ذن از تفریح های فرودگاه بین المللی دبی

از این تفریح ها می توان به باغ ذن اشاره نمود. اگر دنبال یک مکان عالی برای ریلکس شدن می گشت، سری به این باغ بزنید. باغ ذن در ترمینال 3 واقع شده است. به وسیله گیت های B7 و B27 می توانید به باغ فوق العاده آرام ذن برسید. باغ پر از گیاهان منطقه ها گرمسیری است. مکان هایی برای نشستن و بازی بچه ها نیز وجود دارد. در باغ بعلاوه می توانید کتاب بخوانید و دقایقی مدیتیشن کنید..

ساندویچ مرغ و آووکادو رستوران Pret-A-Manger را امتحان کنید

غذاهای خوشمزه از محبوب ترین تفریح های فرودگاه بین المللی دبی است. آمدن رستوران زنجیره ای محبوب و بریتانیایی به نام Pret-A-Manger به فرودگاه دبی خرسند نماینده است. اگر در حال گذر از ترمینال 1 هستید، با رفتن به محل اجتماع D ساندویچ مرغ و آووکادو خیلی خوشمزه Pret را امتحان کنید. هزینه ساندویچ در فرودگاه بین المللی دبی امارات، AED 30 می باشد.

در سالن مرحبا خنک شوید

استراحت در سالن های مرحبا از مفرح ترین تفریح های این فرودگاه می باشد. سالن های مرحبا در ترمینال های 1، 2 و 3 فرودگاه فراهم هستند. سالن ها در اوقات پرتردد خیلی شلوغ می شوند. هزینه استفاده از سالن AED 53 می باشد. برای استفاده از دوش باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

تفریح های فرودگاه بین المللی دبی، کافه راک

کافه راک یکی دیگر از تفریح های این فرودگاه بین المللی می باشد. کافه راک از معروف ترین کافه های دنیا در حال حاضر یکی از شعبه های خود را در فرودگاه دبی افتتاح نموده است. کافه برای 110 نفر ظرفیت دارد و در تمام ساعات شبانه روز می توانید در اینجا نوشیدنی و غذا سرو کنید. کافه راک به خاطر همبرگر های آبدار آن معروف است. در ترمینال 3 فرودگاه بین المللی دبی یک پیراهنی را مشاهده خواهید کرد که برای اولین بار به وسیله یک پرنسس پوشیده شده است. ماسک ریحانا برای یک لباس مد و جلیقه چرمی جیمی هندریکس نیز در کافه واقع شده است.

فیتنس فرودگاه بین المللی دبی

از تفریح های فرودگاه بین المللی دبی، باشگاه لوکس هتل فرودگاه می باشد. آخرین مدل از دستگاه ها و تجهیزات تربیت بدنی در اینجا موجود است. باشگاه به وسیله مربی های حرفه ای اداره می گردد.

خرید در فرودگاه بین المللی دبی

یکی دیگر از تفریح های فرودگاه بین المللی دبی خرید کردن است. تقریبا بیشتر مسافران دوست دارند از فروشگاه ها و بوتیک های شیک و لوکس فرودگاه تماشا نمایند. کسانی که به دبی مسافرت می نمایند یا در حال گذر از دبی هستند. بعید به نظر می رسد در فروشگاه های دبی پولی خرج ننمایند. مغازه های Duty-Free روزانه میلیونها دلار کالا به فروش می رسانند. بیشتر مسافران از بوتیک ها عطر، تنباکو و نوشیدنی می خرند. بعلاوه تجهیزات الکترونیکی نیز مورد توجه مسافران می باشد.

مجهز کردن فرودگاه دبی به یک سینما مجازی

سینما مجازی از دیگر تفریح های فرودگاه بین المللی دبی می باشد. sky Team اتحاد دنیای هواپیمایی در حال همکاری با استارت آپ پیشرفته برای تبدیل سالن فرودگاه به سالن سینمای مجازی است. مسافران به زودی می توانند قبل از پرواز از سینمای مجازی لذت ببرند. مدیر استارت آپ می گوید سینما مجازی فرودگاه تجربه ای نو و خاطره انگیز خواهد بود. و یک تفریح مجذوب کننده برای مسافران را در پی خواهد داشت.

فرودگاه بین المللی دبی اینترنت رایگان ارائه می دهد

گشتن در اینترنت و چک کردن پیغام های محیط مجازی برای هر فردی در اولویت واقع شده است. بنابراین از مهمترین تفریح های فرودگاه بین المللی دبی ارائه اینترنت رایگان آن است. همه مسافران بدون پرداخت هزینه ای از امکانات وای فای فرودگاه می توانند استفاده نمایند. اگر فردی گوشی همراه نداشته باشد، کیوسک های مجهز به اینترنت فراهم می باشند.

[cn-suggest-posts sts=پارک گاردن گلو دبی stl=https://deltaban.com/attraction/dubai-garden-glow/ sbs=تور دوبی sbl=https://deltaban.com/dubai-tours/]

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور ترکیه مقرون به صرفه
  • تور پاتایا
منبع: دلتابان
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1904

به "تور ارزان دبی: با تفریح های فرودگاه بین المللی دبی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: با تفریح های فرودگاه بین المللی دبی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید