آنالیز شرایط صنعت برق در روزهای پایانی مرداد ، پیش بینی افزایش مصرف

به گزارش مجله عکسفا، مدیر عامل شرکت توانیر گفت: در هفته آینده به علت محدودیت در فراوری برق نیروگاه های برق آبی و بالا بودن تقاضای مصرف،نیازمند اتخاذ تدابیر لازم و استمرار برنامه های مدیریت بار هستیم.

آنالیز شرایط صنعت برق در روزهای پایانی مرداد ، پیش بینی افزایش مصرف

به گزارش خبرنگاران، محمدحسن متولی زاده در ستاد راهبری اوج مصرف 1400 و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای و توزیع سراسر کشور با اشاره به اینکه در هفته آینده به علت محدودیت در فراوری برق نیروگاه های برق آبی و بالابودن تقاضای مصرف، نیازمند اتخاذ تدابیر لازم و استمرار برنامه های مدیریت بار هستیم، اضافه کرد: برنامه های مدیریت بار باید با هماهنگی، نظارت کامل و دقت بیشتری انجام گردد.

وی با تاکید بر ضرورت کوشش برای جلوگیری از اعمال خاموشی در بخش خانگی، گفت: بعلاوه با توجه به ایام سوگواری سالار شهیدان، استمرار تأمین برق در این روزها باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل توانیر بعلاوه بر ضرورت ایمنی در تامین برق تکایا، هیات ها و مساجد هم تاکید نمود و گفت: سوگواری سید الشهدا(ع) باید با توجه کامل به رعایت موارد ایمنی در حوزه برق برگزار گردد.

متولی زاده اداره شرایط سخت تابستان را نمایانگر توانمندی بالای کوششگران صنعت برق دانست و اظهار کرد: اعتقاد دارم هیچ کشور و مجموعه برقی در جهان قادر نیست این حجم از ناترازی که به وسیله همکارانمان مدیریت شد و البته مردم هم سختی هایی را تحمل کردند، اداره کند و امیدوارم در روزهای آینده به شکل مناسبی از این شرایط عبور کنیم.

همایون حایری- معاون وزیر نیرو هم از کوششها و اقدامات شبانه روزی همه دست اندرکاران صنعت برق کشور در این تابستان سخت تقدیر و اعلام نمود: سال جاری با وجود محدودیت ها و ناترازی بیش از 12 هزار مگاواتی میان فراوری و مصرف برق، برای عبور کشور از این شرایط سخت کوشش بسیاری شد.

وی بعلاوه خواهان تداوم برنامه های مدیریت بار درهفته آینده شد.

در این نشست مدیرعامل توانیر هم با اشاره به اینکه در هفته آینده به علت محدودیت در فراوری برق نیروگاه های برق آبی و بالابودن تقاضای مصرف، نیازمند اتخاذ تدابیر لازم و استمرار برنامه های مدیریت بار هستیم، اضافه کرد: برنامه های مدیریت بار باید با هماهنگی، نظارت کامل و دقت بیشتری انجام گردد.

در ادامه این نشست رجبی مشهدی- سخنگوی صنعت برق و رخشانی مهر -معاون هماهنگی توزیع توانیر به تبیین شرایط شبکه در روزهای پیش رو و الزامات شبکه در هفته آینده پرداختند و در ادامه نقطه نظرات مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه در حمایت از وزیر پیشنهادی نیرو به وسیله ویدیو کنفرانس ارایه شد.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1735

به "آنالیز شرایط صنعت برق در روزهای پایانی مرداد ، پیش بینی افزایش مصرف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز شرایط صنعت برق در روزهای پایانی مرداد ، پیش بینی افزایش مصرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید