تشریح وضعیت تیم فوتبال جوانان قبل از بازی با ترکمنستان

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال جوانان ایران در ادامه رقابت های آسیای مرکزی (کافا) روز دوشنبه مقابل ترکمنستان قرار می گیرد.

تشریح وضعیت تیم فوتبال جوانان قبل از بازی با ترکمنستان

فراز فاطمی مدیر تیم جوانان در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال گفت:خوشبختانه شرایط خوبی در تاجیکستان داریم. امکانات و همچنین زمین تمرین مناسبی در نظر گرفته شده و بازی اول را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم. البته نوع تغذیه در اینجا تا حدودی متفاوت است اما برای تیم ما مشکل خاصی به وجود نیاورده و بچه ها با روحیه و انگیزه زیادی کار می نمایند.

فاطمی افزود: با توجه به قرعه استراحتی که در این دو روز داشتیم کادر فنی برنامه سبک تری را برای تیم در نظر گرفت و عصر یکشنبه یک تمرین جدی قبل از مسابقه با ترکمنستان برگزار می کنیم. بازی روز دوشنبه ساعت 17 در زمین استادیوم مرکزی شهر دوشنبه انجام خواهد شد و انشاءالله کوشش می کنیم با تمرکز و آمادگی کامل در این مسابقه به میدان برویم.

مدیر تیم جوانان در سرانجام گفت: خوشبختانه سطح مسابقات بسیار خوب است و تیم های آسیای میانه پیشرفت چشمگیری داشته اند. کوشش می کنیم گام به گام در بازی ها پیش برویم و انشاءالله بتوانیم علاوه بر کسب تجربه لازم نتایج خوبی مقابل حریفان به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 190

به "تشریح وضعیت تیم فوتبال جوانان قبل از بازی با ترکمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح وضعیت تیم فوتبال جوانان قبل از بازی با ترکمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید