تصور جامعه بی احتیاج از خبرنگار ساده انگاری است

به گزارش مجله عکسفا، محمد اله کمک ـ مدیرکل دفتر موسیقی ـ ضمن تأکید بر صندلی والای خبرنگاران، روز 17 مردادماه را به خبرنگاران فرهنگ و هنر، تبریک گفت.

تصور جامعه بی احتیاج از خبرنگار ساده انگاری است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، در متن پیغام محمد اله کمک آمده است:

به نام خدا، در روزگار ما، رسانه از تعریف متداول و عرفی خود فاصله گرفته است. توسعه زیرساخت های الکترونیکی بر بستر فضای مجازی، این امکان را فراهم نموده با کمترین زحمت و فشردن چند کلید و ثبت چند لحظه، هر یک رسانه ای شویم و خبرنگاری. نه خبرگزاری می خواهد، نه وابستگی رسانه ای، نه احتیاجمند بیمه است و نه مسوولیت آور در قبال صحت و سقم خبر منتشره.

ساده انگاری است اگر از ذهن بگذرانیم این سهولت در انتشار خبر و به ظاهر ایفای رسالت خبرنگاری، جامعه را بی احتیاج از خبرنگاران حرفه ای و بنگاه های حرفه ای اطلاع رسانی می نماید.

شاید بر همین اساس هر سال هفدهم مرداد ماه، بهانه ای است برای یادآوری و ارج نهادن به کوشش های اصحاب رسانه. کوششگرانی که علاوه بر رسالت آگاهی بخشی به جامعه، با نگاه و قلم نقادانه خود، موجبات شفافیت، پاسخگویی به هنگام مسوولین، ممانعت از سقوط به پرتگاه کج روی و فساد و تمیز دادن سره از ناسره را فراهم می آورند.

به کوشش های خانواده عظیم خبر و رسانه ارج می نهم و برای اهالی رسانه و بصورت ویژه خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر آرزوی سلامتی، تندرستی و ارتقای شرایط حرفه ای در وظیفه خطیری که بر عهده دارند، می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1122

به "تصور جامعه بی احتیاج از خبرنگار ساده انگاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصور جامعه بی احتیاج از خبرنگار ساده انگاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید