حسینی: نباید اجازه دهیم شروع خوب پدیده از دیدار با پیکان باشد، نباید از باخت ها ناامید شویم و زانوی غم بغل بگیریم

به گزارش مجله عکسفا، از نگاه سرمربی تیم فوتبال پیکان با توجه به شرایط جدول، حساس ترین بازی نیم فصل اول این تیم فردا مقابل پدیده خواهد بود.

حسینی: نباید اجازه دهیم شروع خوب پدیده از دیدار با پیکان باشد، نباید از باخت ها ناامید شویم و زانوی غم بغل بگیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: با توجه به شرایط جدول، حساس ترین بازی نیم فصل اول ما با پدیده است. می دانیم چقدر بازی سختی است و باید به این مسئله اشراف داشته باشیم. بازی با پدیده یکی از سخت ترین بازی های ما خواهد بود.

وی افزود: باید تمرکز کامل را برای این بازی داشته باشیم و انرژی زیادی بگذاریم. بازی های زیادی از پدیده دیدم و آنها در خیلی از بازی ها مستحق باخت نبودند. باید بدانیم عدم تمرکز، کم کاری و اهمال، می تواند به ما ضربه جبران ناپذیری در این بازی بزند. همانطور که گفتم خیلی خوب، آماده و با انرژی بالا باید در این بازی ظاهر شویم تا پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره رویارویی تیمش با استقلال در جام حذفی خاطرنشان کرد: فعلاً تمرکزمان روی لیگ است. ما شرایط حساسی در لیگ داریم و شرایط مان در جدول، ثابت نیست. بازی با استقلال در جام حذفی هم یک فرصت خوب برای بچه های ماست تا بتوانند عملکرد خوب خود را نشان دهند. در این مورد دغدغه نداریم و باید مقابل هر تیمی در جام حذفی بازی کنیم و فعلاً خیلی روی این بازی تمرکز نداریم.

حسینی راجع به رکورد پیکان در رسیدن به امتیاز 600 در لیگ برتر گفت: تیم هایی مثل پیکان که صاحب امکانات خوب هستند و روی جوانان سرمایه گذاری می کنند، می توانند کمک خوبی به فوتبال مملکت کنند. باید از مسئولان باشگاه، کارخانه و مدیرعامل محترم باشگاه تشکر کنم که روی جوانان سرمایه گذاری می کنند و اجازه می دهند تیم خوبی مثل پیکان وارد چرخه بازیکن سازی شود.

وی درباره اینکه پیکان تونل وحشت بازی هایش را با برد مقابل سپاهان به پایان رساند، گفت: بله، این سه هفته سخت بود. با شکستی که مقابل استقلال و پرسپولیس دادیم، فشار زیادی به تیم به خصوص من وارد شد. خدا را شکر با برد خوب در اصفهان شرایط را بهتر کردیم، اما باید یادمان باشد فوتبال همین است. اگر در باخت ها زانوی غم بغل بگیریم و ناامید شویم، درست نیست و اگر یک برد هم آوردیم، نباید از خود بی خود شویم که این دردسرساز می شود. هر نتیجه ای می گیریم، باید فراموش و به آینده نگاه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد شرایط پدیده و اینکه آنها بردی نداشته اند، خاطرنشان کرد: من بازی های پدیده را دیده ام و بیشتر بازیکنان این تیم سال قبل هم در لیگ برتر بازی می کردند. اینطور تیم ها منتظر یک شروع خوب هستند و ما نباید این اجازه را بدهیم که از ما شروع کنند. خیلی از تیم ها می خواهند برد را از یک جایی شروع کنند و ما باید مراقب باشیم این اتفاق برای ما رخ ندهد.

حسینی در واکنش به احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: فکر می کنم این مسئله یک هشدار بزرگ برای فوتبال باشگاهی و مسئولان ما خواهد بود که باید فوتبال را جدی بگیرند. هم مسئله سخت افزار و هم اینکه مسائل مالی باید خیلی خوب مدیریت شود. اینکه ما تا این حد پرونده بدهی داشته باشیم، هیچ کجای دنیا نیست و این مسئله باید جدی گرفته شود که مدیران ما سهل انگاری نکنند و باید به فوتبال مانند تمام دنیا حرفه ای نگاه کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1932

به "حسینی: نباید اجازه دهیم شروع خوب پدیده از دیدار با پیکان باشد، نباید از باخت ها ناامید شویم و زانوی غم بغل بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: نباید اجازه دهیم شروع خوب پدیده از دیدار با پیکان باشد، نباید از باخت ها ناامید شویم و زانوی غم بغل بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید