خبرنگاران تساوی گوا و الوحده؛ همه چیز به سود پرسپولیس

به گزارش مجله عکسفا، تهران- خبرنگاران- گوا میزبان رقابت های گروهی E لیگ قهرمانان آسیا 2021 با کسب تساوی برابر الوحده امارات همه چیز را به سود پرسپولیس تغییر داد و با 2 امتیاز در صندلی دوم جدول رده بندی این گروه ایستاد.

خبرنگاران تساوی گوا و الوحده؛ همه چیز به سود پرسپولیس

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران؛ در دومین شب از رقابت های گروهی لیگ قهرمانان و از گروه E تیم گوا به ملاقات الوحده رفت و به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.

خوان فراندو سرمربی اسپانیایی گوا هند به ترکیب تیمش دیریج سینگ، سن سون پریرا، ایوان گونزالز، جمیز دوناچی، جورج کورتیز، براندون فرناندز، الکساندر رومیرو، سیرتون فرناندز، ادو بدیا، گلن مارتینز و اشانپاندیتا دست نزد و همانند ملاقات نخست از این بازیکنان استفاده کرد.

اما هنک تن کاته سرمربی هلندی الوحده تیمش را با یک تغییر و با ترکیب محمد علی شمسی، لوکاس پیمنتا، خلیل ابراهیم، تیم ماتاوز، اسماعیل متر، عبدالله الکربی، لی میونگ جو، احمدرشید، فارس آدینه، عبدالله احمد و عمر خربین روانه میدان کرد.

او دراین ملاقات خمیس اسماعیل را از ترکیب خارج و اسماعیل مطر را به جای او به زمین فرستاد.

همانطور که قابل پیش بینی بود الوحده تیم برتر این ملاقات بود. آنان با طراحی حملات متعدد دروازه گوا را بارها با خطر فروریختن روبرو کردند.

در نقطه مقابل بازیکنان گوا که فقط چشم به ضد حملات داشتند به دفعات کمتر روی دروازه رقیب فرصت خود نمایی را برای مهاجمان تیم شان فراهم آوردند.

بازیکنان الوحده در این ملاقات هفت بار و بازیکنان حریف سه بار کرنر زدند. شاگردان تن کاته در این ملاقات 15 بار نیز از جناحین برای مهاجمان خودی فرصت گلزنی مهیا نمودند اما هیچ کدام از این تاکتیک ها و ترفندها نتیجه ای در بر نداشت تا همه چیز به سود تیم پرسپولیس تمام گردد.

شاگردان یحیی گل محمدی تا دقایقی دیگر در چارچوب رقابت های همین گروه با الریان قطر ملاقات می نمایند.

الوحده امارات در نخستین ملاقات خود با نتیجه یک برصفر مغلوب پرسپولیس شد و گوا هند نیز الریان قطر را با تساوی بدون گل متوقف کرد.

باشگاه گوا هند میزبانی رقابت های گروه E را برعهده دارد و رقابت های این گروه در استادیوم جواهر لعل نهرو برگزار می گردد.

فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا درحالی چهارشنبه گذشته شروع شد که ایران تنها کشور غرب آسیا است که چهار نماینده در این رقابت ها دارد.

تیم های تراکتور، استقلال تهران، فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در گروه های دوم تا پنجم قرار دارند و برای صعود ازمرحله گروهی درحال مصاف با رقبای خود هستند.

در روز نخست این رقابت ها پرسپولیس برابر الوحده امارات به پیروزی رسید. تراکتور در ملاقاتی پر گل با تساوی 3 بر 3 برابر پاختاکور ازبکستان متوقف شد. فولاد خوزستان نیز مقابل السد قطر به

تساوی یک بر یک رسید. استقلال تهران نیز درملاقاتی تماشایی و پر گل تیم الاهلی عربستان را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1534

به "خبرنگاران تساوی گوا و الوحده؛ همه چیز به سود پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تساوی گوا و الوحده؛ همه چیز به سود پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید