خبر خوب وزیر آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که تبلت ندارند ، تمام مدارس کشور به اینترنت متصل می گردد

به گزارش مجله عکسفا، وزیر آموزش و پرورش در شورای اداری استان خراسان شمالی گفت: وزارت ارتباطات متعهد است تا ابتدای شهریورماه تمامی مدارس کشور را به شبکه اینترنت متصل کند.

خبر خوب وزیر آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که تبلت ندارند ، تمام مدارس کشور به اینترنت متصل می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی با حضور در شورای اداری خراسان شمالی گفت: وزارت ارتباطات متعهد است تا ابتدای شهریورماه تمامی مدارس کشور را به شبکه اینترنت متصل کند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مسئول آموزش تمامی دانش آموزان است اضافه نمود: آموزش و پرورش برای آن دسته از خانواده هایی که به سیستم تبلت جهت حضور در شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند با بخش صنعت وارد گفت وگو شده و به زودی خبرهای خوبی در این حوزه منتشر خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با ارائه توضیحات تکمیلی در این زمینه توضیح داد: این تبلت ها تنها برای دسترسی خانواده ها و فرزندان به سیستم آموزش شاد کاربرد داشته و خانواده ها در خصوص استفاده فرزندان خود از دیگر شبکه های اجتماعی در این تبلت نگرانی نداشته باشند.

حاجی میرزایی در ارتباط با احتمال بازگشایی مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید گفت: آموزش و پرورش در هر صورت آماده خدمت به دانش آموزان است و در این راستا گزینه های مختلف را جهت حضور دانش آموزان در مدارس مورد آنالیز قرار داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت در امر مدرسه سازی اهتمام ویژه ای دارد گفت: دولت اعتبارات خود را در حوزه مدرسه سازی نسبت به سال گذشته 160 درصد افزایش داده است که در این بین یاری خیران در جهت مدرسه سازی در سال گذشته هزار میلیارد تومان بوده است.

حاجی میرزایی افزود: وزارت آموزش و پرورش به دنبال این است که گستره مشارکت عمومی مردم جهت سهیم شدن در امر مدرسه سازی در نقاط مختلف ایران را وسیع تر کند.

وزیر آموزش و پرورش در خاتمه با اشاره به قانون برنامه ششم برای جذب معلمان حق التدریسی در کشور گفت: سال جاری با توجه به بودجه اختصاص داده شده 25 هزار نفر از حق التدریسی ها جذب خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1038

به "خبر خوب وزیر آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که تبلت ندارند ، تمام مدارس کشور به اینترنت متصل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب وزیر آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که تبلت ندارند ، تمام مدارس کشور به اینترنت متصل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید