درسشناخت محیط زیستبرای دانشجویان در دانشگاه آزاد قزوین بعنوان دو واحد الزامی ارائه میشود

به گزارش مجله عکسفا، نشست مشترک حسن عباس نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین و ناصر حمیدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار و زمینه های همکاری علمی و پژوهشی دو جانبه آنالیز شد.

درسشناخت محیط زیستبرای دانشجویان در دانشگاه آزاد قزوین بعنوان دو واحد الزامی ارائه میشود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، حسن عباس نژاد مدیرکل محترم حفاظت محیط زیست استان ضمن تبریک انتصاب ایشان به مهمترین زمینه های همکاری مشترک اشاره نمود و گفت: با توجه به اهمیت ایجاد شناخت و آشنایی دانشجویان با مباحث و مفاهیم محیط زیست و با توجه به ابلاغیه وزارت علوم مبنی بر ارائه درس شناخت محیط زیست به عنوان درس الزامی عمومی برای تمامی رشته ها خواهان ارائه درس شناخت محیط زیست از ترم بعد برای تمامی رشته های کاردانی و کارشناسی شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اهمیت حضور اساتید و دانشجویان در عرصه های مختلف مطالعاتی زیست محیطی توضیح داد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین آمادگی کامل خود را جهت فراهم آوردن شرایط استفاده از فرصت های مطالعاتی فراهم نموده به وسیله تعریف طرح ها و پروژه های پژوهشی و ایجاد ارتباط دانشگاه با عرصه های محیط زیست طبیعی و انسانی و صنایع را اعلام می دارد.

عباس نژاد به موضوع ایجاد ظرفیت جهت راه اندازی کانون های دانشجویی زیست محیطی در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره نموده و آمادگی اداره کل حفاظت محیط زیست را در جهت حمایت از این کانون ها خاطرنشان کرد.

در ادامه ناصرحمیدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن استقبال از همکاری های مشترک بین دانشگاه و اداره کل حفاظت محیط زیست بر لزوم راه اندازی واحد تحقیقات محیط زیست در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اشاره نمود و گفت: با ایجاد این مرکز طرح های تحقیقاتی و پژوهشی در قالب فرصت های مطالعاتی برای اساتید و دانشجویان پیگیری و به اجرا گذاشته می گردد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نشریات در حال انتشار در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بر لزوم راه اندازی یک نشریه مشترک و انعقاد تفاهمنامه دو جانبه در جهت تدوین فعالیت های علمی و پژوهشی تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1257

به "درسشناخت محیط زیستبرای دانشجویان در دانشگاه آزاد قزوین بعنوان دو واحد الزامی ارائه میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درسشناخت محیط زیستبرای دانشجویان در دانشگاه آزاد قزوین بعنوان دو واحد الزامی ارائه میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید