رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا تاکید کرد، اگر لالیگا به خاتمه نرسد، جامی به بارسا داده نمی شود

به گزارش مجله عکسفا، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به شایعات موجود درباره تعویق فصل جاری لالیگا پاسخ داد.

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا تاکید کرد، اگر لالیگا به خاتمه نرسد، جامی به بارسا داده نمی شود

به گزارش خبرنگاران، لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا تاکید کرد در صورت ناتمام ماندن فصل جاری رقابت های لالیگا، جام قهرمانی به صدرنشینی فعلی یعنی بارسلونا تعلق نمی گیرد.

او در این باره گفت: مسابقات باید تا قبل از تاریخ 30 ژوئن به انتها برسد. هدف ما این است که عدالت وجود داشته باشد و همه چیز برابر باشد. پیروز رقابت باید در زمین مسابقات تعیین گردد. همه با چنین نظر و ایده ای موافق هستند.ما چند هفته قبل از آغاز مجدد، اقدامات بهداشتی را انجام خواهیم داد و در صورت اجازه مقامات مربوطه، مسابقات از سر گرفته خواهد شد.

روبیالس در پاسخ به سوالی مبنی بر تاریخ برگزاری فینال جام حذفی اسپانیا تاکید کرد: هنوز تاریخ دقیقی برای این موضوع تعیین نشده است. روسای 2 باشگاه رئال سوسیداد و اتلتیکو بیلبائو در حال مذاکره هستند. خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. همچنین این موضوع که فینال جام حذفی اسپانیا بعد از انتها فصل و در خارج از اسپانیا برگزار گردد را رد نمی کنیم.

روبیالس در ادامه یک بار دیگر درباره شرایط رقابت های لالیگا اظهار نظر کرد و ادامه داد: پیشنهاد ما این است که برنامه مسابقات را در صورت لزوم طولانی ترکنیم تا به انتها برسد. باید با لالیگا و به طور کلی با همه صحبت کنیم چرا که حالا در یک لحظه تاریخی هستیم.با این وجود اگر یوفا از ما بخواهد مسابقات را تعلیق و یک قهرمان را انتخاب کنیم، از خود آنها درباره معیارهایشان سوال خواهیم کرد. با این حال می خواهیم رقابت های لالیگا با انجام بازی ها به انتها برسد.

روبیالس پیرامون احتمال برگزاری ادامه رقابت های لالیگا بدون حضور تماشاگران گفت: این آخرین گزینه ما خواهد بود، با این وجود از تصمیم متخصصان پیروی می کنیم. هنوز نمی دانیم چه زمانی می توانیم رقابت ها را از سر بگیریم.

کلیدی ترین بخش صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به پاسخ سوالی مبنی براحتمال قهرمانی بارسا در صورت ادامه پیدا نکردن رقابت ها برمی گردد؛ جایی که او در جواب گفت: لالیگا ادامه پیدا خواهد کرد و قبل از اینکه کار به تابستان کشیده گردد، مسابقات تمام خواهد شد. با وجود همه این ها حتی اگر رقابت ها به طور کامل هم لغو شوند، جام قهرمانی به بارسلونا داده نمی گردد چرا که این اصلا یک تصمیم منصفانه نیست.فصل2020- 2019 باید با همین قوانین به انتها برسد و تغییر نکند؛ اگرچه اوضاع استثنایی است. با این وجود من نمی توانم تضمین کنم این رقابت به انتها برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 834

به "رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا تاکید کرد، اگر لالیگا به خاتمه نرسد، جامی به بارسا داده نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا تاکید کرد، اگر لالیگا به خاتمه نرسد، جامی به بارسا داده نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید