سری گلکسی اس 22 به تراشه اگزینوس مجهز می شوند؟

به گزارش مجله عکسفا، با توجه به اینکه رونمایی از تراشه اگزینوس 2200 به تعویق افتاده است بعضی از شایعات به ناکارآمد بودن این تراشه اشاره می نمایند.

سری گلکسی اس 22 به تراشه اگزینوس مجهز می شوند؟

خبرنگاران - یکی از سخنگویان سامسونگ می گوید عرضه رسمی سیستم پرچمدار اگزینوس 2200 خود را به تعویق انداخته است، اما ما انتظار داریم که اگزینوس 2200 تراشه اصلی مدل های بین المللی S22 باشد. بسیاری از افراد در حال برنامه ریزی برای رونمایی از پردازنده تازه سامسونگ در زمان عرضه گوشی هوشمند تازه سامسونگ هستند.

براساس گزارش digitaltrends، سامسونگ قرار بود اوایل این هفته سیستم اگزینوس 2200 را روی یک تراشه معرفی کند. با این حال، آن رویداد هرگز اتفاق نیفتاد و توییت اعلام شده، به وسیله حساب رسمی توییتر سامسونگ بی سر و صدا حذف شد. با عدم نمایش اگزینوس 2200، شایعات مبنی بر تاخیر یا احتمالاً حذف آن تشدید شد. با توجه به کمبود جهانی تراشه ها، رد کردن شایعه لغو به طور کامل سخت است.

بعضی از تحلیلگران ادعا کردند که مجموعه گلکسی S22 تنها با تراشه های کوالکام در داخل عرضه می گردد و هیچ گونه اگزینوس روی میز نخواهد بود. بعلاوه صحبت هایی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ تصمیم گرفته است اگزینوس 2200 را از برنامه های Galaxy S22 خود جدا کند و ممکن است آن را در گوشی های دیگر قرار دهد. این بدان معناست که احتمالا گلکسی اس 22 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام خواهد بود.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2002

به "سری گلکسی اس 22 به تراشه اگزینوس مجهز می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی اس 22 به تراشه اگزینوس مجهز می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید