تور آفریقای جنوبی: سیل در آفریقای جنوبی جان 45 نفر را گرفت

به گزارش مجله عکسفا، بارندگی شدید در استان ساحلی ناتال در شرق آفریقای جنوبی دست کم 45 نفر را به کام مرگ فرستاد و ده ها نفر را آواره کرد.

تور آفریقای جنوبی: سیل در آفریقای جنوبی جان 45 نفر را گرفت

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گفته مقامات محلی، باران های طولانی مدت و جاری شدن سیل در آفریقای جنوبی جان دست کم 45 نفر را گرفته و به بندر، بزرگراه های اصلی و منطقه ها اطراف استان کوازولو-ناتال آسیب رسانده است.

به گزارش رویترز، مقامات محلی ضمن تأیید تعداد کشته شدگان این حادثه در بیانیه ای اعلام کردند که تعداد کشته ها ممکن است افزایش یابد و بارش شدید باران در بخش های ساحلی این استان ادامه خواهد داشت.

ارتش آفریقای جنوبی روز سه شنبه در استان ناتال و منطقه ها اطراف مستقر شد و به امدادرسانی پرداخت. تیم های مدیریت بلایای طبیعی نیز در حال یاری رسانی به ساکنین منطقه های بودند که در اثر رانش زمین خانه هایشان ویران شده است. جستجوی برای یافتن افرادی که در زیر آوار مانده اند نیز ادامه دارد.

بر اساس گزارش های اولیه، در جریان این حادثه ده ها خانه به زیر آب رفته و چندین جاده آسیب دیده و عملیات حمل ونقل و نجات را با مشکل روبرو نموده است. مقامات در حال ایجاد سرپناه برای صد ها نفری هستند که خانه ها و دارایی هایشان در اثر سیل از بین رفته است. متخصصین نیز در تلاشند تا برق را به منطقه های که برق آن ها قطع شده، بازگردانند.

تا به امروز آمار دقیقی از تعداد جانباختگان و مقدار خسارت وارد شده منتشر نشده و جستجوی برای یافتن مصدومان این حادثه ادامه دارد.

خبرنگاران بین الملل بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2020

به "تور آفریقای جنوبی: سیل در آفریقای جنوبی جان 45 نفر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: سیل در آفریقای جنوبی جان 45 نفر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید