شرکت های خلاق با دریافت 48 خدمت به بازار های تخصصی وارد می شوند

به گزارش مجله عکسفا، شرکت های خلاق در راستا توسعه دانش، فعالیت ها و محصولات خود، با مجموعه ای از حمایت های مادی، معنوی و پشتیبانی برای ورود حرفه ای تر به بازار ورزیده می شوند.

شرکت های خلاق با دریافت 48 خدمت به بازار های تخصصی وارد می شوند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، خدمات برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق برای حمایت از این شرکت ها، دامنه گسترده ای را شامل می شود.

در نگاه کلی، این خدمات در سه شاخه اصلی خدمات توسعه بازار، خدمات تسهیل فضای کسب وکار و خدمات پشتیبانی، تامین مالی و جذب سرمایه خلاصه می شود.

برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق در بخش خدمات توسعه بازار، به ارائه حمایت هایی در قالب 28 سرفصل می پردازد. از جمله این حمایت ها می توان به حضور در نمایشگاه های تخصصی و تجاری منتخب، حضور مستقل در نمایشگاه های خارجی، حمایت از گزارش های تحقیق بازار، ارزیابی آمادگی صادرات و اعزام و پذیرش هیات های تجاری اشاره کرد.

دامنه این حمایت ها از برنامه جذب ایرانیان خارج از کشور تا خدمات تولید و نشر محتوا، بسته حمایتی سازمان توسعه تجارت و ارائه انواع مشاوره ها، متنوع و گسترده است.

در بخش حمایت های مربوط به تسهیل فضای کسب وکار، 17 خدمت ارائه می شود. از جمله مهم ترین این خدمات می توان به خدمات بیمه تکمیلی، تسهیلات نظام وظیفه، خدمات حقوقی و استقرار شرکت های خلاق در پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی اشاره کرد.

ضمن اینکه حمایت هایی، چون مجوزها، تائیدیه ها و استانداردها، عارضه یابی و توسعه کسب وکار و ارائه خدمات آزمایشگاهی نیز در زمره این خدمات محسوب می شوند.

برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق در بخش خدمات پشتیبانی، تامین مالی و جذب سرمایه نیز با 3 حمایت شامل خدمات مالی به شرکت های صنایع خلاق و فرهنگی، تسهیل در صدور ضمانت نامه و جذب سرمایه طرح های خلاق و نوآور، به سیستم های حمایتی خود وسعت می بخشد؛ بنابراین برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق با ارائه 48 خدمت متفاوت، به حمایت از شرکت های خلاق پرداخته تا زمینه توسعه فعالیت این شرکت ها، با حداکثر حمایت ها فراهم شود.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به سایت برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آدرس http://ircreative.isti.ir/ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2004

به "شرکت های خلاق با دریافت 48 خدمت به بازار های تخصصی وارد می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های خلاق با دریافت 48 خدمت به بازار های تخصصی وارد می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید