فعالان اکوسیستم صنایع خلاق به اینوتکس 2023 می روند

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هر ساله نمایشگاه اینوتکس به عنوان بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری، با هدف گردهمایی فعالان زیست بوم فناوری در پارک فناوری پردیس این معاونت برگزار می گردد.

فعالان اکوسیستم صنایع خلاق به اینوتکس 2023 می روند

سال جاری دوازدهمین دوره از رویداد اینوتکس در حالی برگزار می گردد که مخاطب و بازدیدنمایندگانی از دیگر کشورها دارد.

توانمندسازی کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان و صنایع خلاق به وسیله ارائه موفقیت های شان، تامین منابع مالی، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقراری ارتباط میان اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزاری این رویداد است، از این رو اعضا و فعالان اکوسیستم فناوری گرد هم می آیند.

به همین دلیل علاوه بر شرکت های دانش بنیان، فناوران، سرمایه گذاران، استارت آپ ها، شرکت های خلاق حوزه فناوری های فرهنگی و نرم نیز به همراه خانه های خلاق و نوآوری فرصت حضور خواهند داشت تا خود و دستاوردهای شان را معرفی نمایند.

لازم به ذکر است، ستاد توسعه فناوری فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در راستای حضور فعالان بزرگ اکوسیستم صنایع خلاق گام هایی برداشته است.

این شرکت ها که در حوزه های پویانمایی و پی نمایی، صنعت بازی، آموزش و یادگیری، صنایع دستی و فرهنگی، اسباب بازی، نوشت افزار، فناوری های اجتماعی، صنعت سینما و هنرهای نمایشی، طراحی، ظواهر و سبک پوشش و ... هستند می توانند در رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس 2023 در کنار شرکت های دانش بنیان حضور یابند.

شرکت ها و خانه های خلاق و نوآوری علاقمند به حضور در اینوتکس 2023 می توانند با مراجعه به اینجا ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2215

به "فعالان اکوسیستم صنایع خلاق به اینوتکس 2023 می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان اکوسیستم صنایع خلاق به اینوتکس 2023 می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید