شفقتیان: باید به قهرمانی پرسپولیس در آسیا منطقی نگاه کنیم، وعدههای باشگاه عملی نشدند

به گزارش مجله عکسفا، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است نباید از این تیم در فینال آسیا انتظار داشت که حتماً قهرمان شود.

شفقتیان: باید به قهرمانی پرسپولیس در آسیا منطقی نگاه کنیم، وعدههای باشگاه عملی نشدند

منوچهر شفقتیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره مصاف پرسپولیس با اولسان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تیم حریف پرسپولیس مطمئناً از لحاظ امکانات و بحث مالی از ما یک پله بالاتر است. ما در حالی باید در فینال بازی کنیم که نتوانستیم برخی بازیکنان مان را حفظ کنیم و حتی پیش از فینال بازی تدارکاتی هم نداشته ایم. اولسان اخیراً بازی های زیادی را در لیگ قهرمانان انجام داده است و حالا با شرایط خوبی در فینال بازی می کند.

وی با اشاره به اینکه عدم حضور پرسپولیس در یک بازی رسمی در دو هفته گذشته به این تیم لطمه خواهد زد، شرح داد: با همه این اوصاف بازیکنان ما بزرگ هستند و می توانند معجزه کنند. تیم خوبی داریم و با دعای مردم می توانیم پیروز شویم. هرچند آل کثیر، امیری و پهلوان برای این بازی غایب هستند و نگرانی هایی را در خط حمله به وجود آورده اند، ولی با تدابیر سرمربی خوب تیم، امیدوارم تاکتیک مناسبی در نظر گرفته شود تا با همین شرایط پرسپولیس بتواند با جام به ایران برشود.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: همه می خواهند پرسپولیس قهرمان شود، ولی باید منطقی باشیم و به خیلی چیزها فکر کنیم. هر تیمی دلش می خواهد قهرمان شود، ولی ما زمانی که خود را مستحق قهرمانی می دانیم، باید بدانیم چه داریم و تیم مقابل چه دارد. در این شرایط حتماً نباید انتظار داشته باشیم تیم قهرمان شود، انتظار داشتن با خواستن فرق می کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

شفقتیان درباره اینکه در زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد قرار بود در باشگاه پرسپولیس به کار گرفته شود، گفت: آقای انصاری فرد با من صحبت کرد و قرار شد من به عنوان بازرس و ناظر مدارس فوتبال و تیم های پایه باشگاه انتخاب شوم، ولی چند روز بعد از این دستور، ایشان از باشگاه رفت و دیگر از این ماجرا خبری نشد. مسئله را به آقای رسول پناه گفتم اما او هم اقدامی انجام نداد و همچنان وعده هایی را که به من داده شده است، عملی نکردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1345

به "شفقتیان: باید به قهرمانی پرسپولیس در آسیا منطقی نگاه کنیم، وعدههای باشگاه عملی نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفقتیان: باید به قهرمانی پرسپولیس در آسیا منطقی نگاه کنیم، وعدههای باشگاه عملی نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید