مغانلو؛ نامزد برترین مهاجمان لیگ قهرمانان آسیا 2021، ترابی برترین هافبک مسابقات شد

به گزارش مجله عکسفا، بازیکن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2021، یکی از 10 مهاجم برتر این رقابت ها از نگاه سایت AFC است.

مغانلو؛ نامزد برترین مهاجمان لیگ قهرمانان آسیا 2021، ترابی برترین هافبک مسابقات شد

به گزارش خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از کاربرانش خواست تا برترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا 2021 را انتخاب نمایند که در میان گزینه ها، نام شهریار مغانلو مهاجم پیشین پرسپولیس و فعلی سپاهان دیده می گردد.

AFC با اشاره به چهار گل زده، 15 شوت و 64 درصد دقت شوت مغانلو نوشت: فینالیست سال 2018 و 2020 شاید نمایشی مانند سال های اخیر ارائه نکرد، اما در مرحله گروهی در فُرم خوب خود قرار داشت و از شش بازی به پنج پیروزی دست یافت.

شهریار مغانلو نیز در اولین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا، عملکردی فوق العاده به نمایش گذاشت. او با دو گلی که در هفته سوم به ثمر رساند، هر سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد و با گلزنی در ملاقات بعدی، به فرایند حرکتی پرسپولیس یاری کرد تا نماینده ایران، به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گردد.

مایکل اولونگا از الدحیل، گوستاوو از جئونبوک هیوندای موتورز، بافتیمبی گومیس و موسی مارگا از الهلال، لئاندرو دامیائو از کاوازاکی فرونتال، دژان دامیانوویچ از کیچی SC، عبدالرزاق حمدالله از النصر، سسینیا از دائگو و لیم سانگ هیوب از پوهانگ استیلرز، سایر نامزدهای برترین مهاجم فصل گذشته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

بعلاوه با انتها مهلت شرکت در نظرسنجی انتخاب برترین هافبک لیگ قهرمانان، مهدی ترابی 58.65 درصد آرای مخاطبان را به دست آورد و برترین هافبک مسابقات لقب گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1908

به "مغانلو؛ نامزد برترین مهاجمان لیگ قهرمانان آسیا 2021، ترابی برترین هافبک مسابقات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مغانلو؛ نامزد برترین مهاجمان لیگ قهرمانان آسیا 2021، ترابی برترین هافبک مسابقات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید