طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی رشت تشدید می گردد

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی رشت با بیان اینکه بخشی از الگوی تاکسیرانی سنگاپور و مالزی متناسب با شهر رشت قابل پیاده شدن و بومی سازی است،گفت: اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی رشت تشدید می گردد.

طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی رشت تشدید می گردد

به گزارش خبرنگاران از رشت، سهراب راستگو صبح امروز در جلسه تاکسیرانی با بیان اینکه سفر مدیران عامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی با مشارکت سازمان همیاری های شهرداری های کشور در اتحادیه تاکسیرانی و اتوبوسرانی کشور انجام شد، گفت: این سفر هیچ بار مالی برای استان نداشت، هزینه ماموریتی و هیچ گونه درخواستی هم در استان در این باره انجام نشد.

وی با تاکید بر اینکه برابر با هماهنگی های به عمل آمده از سوی سازمان اتوبوسرانی کشور در راستای بازدید از اتوبوسرانی کشورهای مالزی و سنگاپور،حمل نقل درون شهری و پایانه های این دو کشور به دقت مورد آنالیز نهاده شد، اضافه کرد: سنگاپور که قدمت چندانی ندارد اما ایستگاه های درون شهری بسیار زیبایی دارد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی رشت با بیان اینکه از پایانه مرکزی شهر به راحتی در این کشور به همه نقاط شهر تردد می نمایند،گفت: صنعت کشور مالزی و سنگاپور توریسم و روغن پالم است و کل چرخه مالی آن بر این دو محور است.

راستگو با تاکید بر اینکه تفاوتی که مجموعه حمل و نقل کشور با مالزی و سنگاپور دارد در زیر ساخت ها است توضیح داد: راستا تردد، اتوبوس،قطار سریع السیر و سایر ناوگان حمل و نقل برای خود راستا مجزا دارد.

وی با بیان اینکه تاکسی ها به عنوان کالاهای لوکس در هتل های مالزی و سنگا پور مستقرند، اعلام نمود: برای جریمه سنگینی که کشور مقرر نموده هیچ تشکیلاتی تفاوت نرخ ندارد و امنیت پایدار تردد و امنیت شغلی ایجاد شده است و به این شکل رانندگان آنها دغدغه درآمد ندارند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی رشت با بیان اینکه بخشی از الگوی تاکسیرانی آنها در رشت قابل پیاده شدن است،گفت: باید طرح ترافیک و وضعیت پارکینگ شهر را آماده کنیم چرا که که از ساعت شش صبح تمام معابر اصلی و فرعی خیابان های شهر پارکینگ ماشین ها است و این امر تردد و امنیت شغلی پایدار را برای اتوبوسرانی و تاکسیرانی مختل می نماید.

راستگو اعلام نمود: چیزی که قابل اجرا در شهر رشت است هوشمندسازی سرویس دهی خدمات است و با هوشمندی سازی و تامین هزینه های رفاهی برای کسانی که در این حوزه کار می نمایند می توان برنامه ریزی کرد.

وی درباره تشدید طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی رشت، اعلام نمود: با پیگیری های صورت گرفته توسط سازمان تاکسیرانی و با بر طرف شدن مسائل پیش رو در طرح نوسازی ناوگان تاکسی فرسوده در شهر رشت از جمله مسائل فنی پیش رو و شرایط اعطا تسهیلات و حذف پیش پول پرداختی و کاهش ضامنین و تسریع در واگذاری تاکسی نو و جایگزینی در طرح نوسازی تاکسی، نوسازی با سرعت بیشتر آغاز و از تاکسیداران مشمول طرح برای شرکت در این طرح دعوت می گردد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 210

به "طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی رشت تشدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی رشت تشدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید