فینال لیگ قهرمانان آسیا با گزارش عادل فردوسی پور را چگونه ببینیم؟

به گزارش مجله عکسفا، صفحه رسمی AFC در اینستاگرام، از ساعت آغاز بازی فینال آسیا یعنی 15:30 شنبه 29 آذر، میزبان صدای عادل فردوسی پور بر روی پخش زنده ملاقات پرسپولیس و اولسان هیوندای خواهد بود.

فینال لیگ قهرمانان آسیا با گزارش عادل فردوسی پور را چگونه ببینیم؟

اعلام خبر گزارش عادل فردوسی پور در صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد استقبال فوتبال دوستان ایرانی قرار گرفته، به طوری که تا لحظه تنظیم این خبر بیش از دو میلیون نفر در این صفحه عضو شده اند.

علاقمندان به فوتبال و به ویژه گزارشگری عادل فردوسی پور می توانند جهت تماشای بازی فینال پرسپولیس، بر روی آدرس صفحه اینستاگرام ای اف سی کلیک نموده و این صفحه را دنبال یا اصطلاحا فالو نمایند. با آغازِ بازی، زیر عکس پروفایل عبارت LIVE نمایش می یابد که با کلیک بر آن می توانید فینال آسیا را با گزارش عادل تماشا کنید.

فینال لیگ قهرمانان آسیا با گزارش عادل فردوسی پور را چگونه ببینیم؟

توجه داشته باشید مشاهده لایو اینستاگرام ای اف سی، هم به وسیله اپلیکیشن اینستاگرام روی موبایل (با دنبال کردن پیج رسمی AFC به آدرس theafchub-ir) و هم باز کردن آدرس https://www.instagram.com/theafchub-ir در مرورگر گوشی یا کامپیوتر، امکان پذیر است. فیلتر شکن را حتما خاموش کنید.

چگونه گزارش عادل فردوسی پور را روی کامپیوتر تماشا کنیم؟

1- افزونه Save IG Live Story (https://chrome.google.com/webstore/detail/save-ig-live-story/ceohfjpachemiffpnhefmfhpeilkenhm/related?hl=en) را در مرورگر گوگل کروم خود نصب کنید

2- به وسیله مرورگر گوگل کروم وارد حساب کاربری اینستاگرام شوید.

3- به صفحه

https://instagram.com/theafchub-ir

و در قمست بالای مرورگر کروم، روی نشان افزونه کلیک کنید

نکته مهم درباره لایو اینستاگرام AFC با گزارش عادل فردوسی پور

در لایو theafchub-ir که امروز عادل فردوسی پور فینال لیگ قهرمانان آسیا آن را گزارش میکند از تکنولوژی geo-block استفاده میگردد و باید بدون فیلترشکن اینستاگرام را باز کنید.

به این دلیل که فقط مردم ایران که داخل ایران هستند میتوانند لایو را ببینند. این دلیل بخاطر حفظ حق پخش مسابقات برای کشورهای مختلف است. 46 کشور حق پخش این بازی را خریداری کردن که به لطف عادل و AFC اینستاگرام فارسی AFC هم این حق پخش را دارد.

این بازی با دوربین های 4k فیلم برداری میگردد. یعنی با بالاترین کیفیت ممکن، چندین برابر دوربین های آزادی، پس هیچوقت یادتان نرود که بدون فیلترشکن باید اینستاگرام رو باز کنید تا اکانت بفهمد شما ایرانی هستید تا بازی برای تان پخش گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1359

به "فینال لیگ قهرمانان آسیا با گزارش عادل فردوسی پور را چگونه ببینیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیگ قهرمانان آسیا با گزارش عادل فردوسی پور را چگونه ببینیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید