راهنمای خرید بهترین مودم دی لینک؛ بهترین ها تا قیمت 3.5 میلیون

به گزارش مجله عکسفا، اگر به بازار لوازم جانبی به ویژه مودم ها سری زده باشید، محصولات زیادی از برند دی لینک را خواهید دید. دی لینک یکی از معروف ترین شرکت های تایوانی فعال در زمینه طراحی و فراوری تجهیزات مخابراتی و شبکه است که یکی از برترین مودم های موجود در بازار را فراوری می نماید. این شرکت از سال 1986 فعال است و محصولاتش را در بازارهای مختلف از جمله ایران به فروش می رسند. اگر قصد خرید مودم های این شرکت را دارید و بودجه محدودی را نیز برای آن در نظر گرفته اید، با خبرنگاران در راهنمای خرید مودم دی لینک همراه باشید تا شما با محصولات برتر و باکیفیت این برند با بودجه 3.5 میلیون تومان در بازار آشنا کنیم.

راهنمای خرید بهترین مودم دی لینک؛ بهترین ها تا قیمت 3.5 میلیون

روتر بی سیم 4G دی-لینک مدل 4G N300 DWR-M921

اگر بودجه کافی برای خرید برترین مودم دی لینک در بازار تا 3.5 میلیون تومان را دارید، احتمالاً گزینه ای بهتر از روتر بی سیم 4G مدل N300 DWR-M921 در بازار پیدا نخواهید کرد. این محصول قدرتمند طراحی جذابی دارد و روی بدنه آن چهار آنتن در نظر گرفته شده است که دوتای آن ها برای اتصال شبکه های 4G و 3G و دو تای دیگر برای آنتن های شبکه وای فای هستند. در قسمت پشت روتر 4G N300 DWR-M921 کلیدهای WPS و Reset و کلید روشن و خاموش قرار گرفته است. این روتر شرکت دی -لینک دارای یک درگاه برای نصب سیم کارت است که می توانید از سیم کارت های 4G تمام اپراتورها بهره ببرید.

در کنار شیار سیم کارت، چهار درگاه LAN وجود دارد که می توان از آن برای اتصال سیمی دستگاه های مختلف به شبکه بی سیم استفاده کرد. بعلاوه این دستگاه می تواند از طریق اتصال WAN به اینترنت فعلی شما وصل می گردد. این اتصال می تواند شامل یک اینترنت پهن باند باشد که از طریق آنتن های پوینت تو پوینت (P2P) وایرلس دریافت می کنید یا همان اتصال ADSL خانگی تان که مدت ها از آن استفاده نموده اید. این مودم روتر دی لینک به شما امکان دسترسی به سرعت دانلود 150 مگابیت بر ثانیه ای و سرعت آپلود 50 مگابیت بر ثانیه ای را نیز می دهد و برای انجام کارهایی نظیر استریم کردن بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.

این محصول از فایروال های دوگانه و فعال SPI و NAT پشتیبانی نموده و از حملات احتمالی در بستر اینترنت، جلوگیری می نماید. پروتکل های رمزنگاری استاندارد WPA/WPA2 اتصال بی سیم شما را کاملا امن نگه می دارد و از ترافیک جابه جا شده درون شبکه محافظت می نماید. این مودم بی سیم قابلیت پشتیبانی از اتصال 32 نفر به اینترنت را دارد. محدوده فرکانس این کالای خوش ساخت و گران قیمت دی لینک 2.4 تا 2.4835 گیگاهرتز است و انرژی آن از آداپتور برق 12 ولت 1.5 آمپر تأمین می گردد. پیکربندی این روتر به آسانی از طریق هر مرورگر وبی قابل انجام است و برای انجام این کار به نصب هیچ نرم افزار اختصاصی احتیاج نخواهید داشت. به همراه این روتر، یک سیم کارت 4.5G و 120 گیگابایت اینترنت هدیه به شما تقدیم می گردد.

مودم 3G/4G دی-لینک مدل M920

مودم 3G/4G مدل M920، یکی دیگر از محصولات باکیفیت و پرقابلیت برند دی لینک در بازار است که مورد استقبال کاربران نیز قرار گرفته و حدود 88 درصد از خریدارانش در خبرنگاران ، خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد می دهند. این مودم دارای چهار درگاه LAN است که به شما اجازه می دهد اینترنت را به چهار دستگاه مختلف متصل کنید. با وجود پورت WAN این مودم، امکان اتصال به اینترنت از طریق کابل شبکه وجود دارد. دو آنتن برای اتصال به شبکه های 3G و 4G و دو آنتن برای شبکه های وای فای روی این محصول تعبیه شده که باعث افزایش پوشش و قدرت سیگنال خواهد شد.

این محصول ابعاد بسیار جمع وجوری دارد و در کنار وزن بسیار سبک برای جابه جایی هیچ مسئله ای را برای شما به همراه نمی آورد. رابط کاربری این مودم دی لینک بسیار ساده و قابل فهم است و کاربران حتی با تجربه اندکی در زمینه شبکه، می توانند به راحتی این مودم را راه اندازی نموده و تنظیمات مورد احتیاج خود را انجام دهند. این مودم دارای دکمه های WPS جهت راه اندازی سریع و راحت شبکه بی سیم، Reset جهت بازنشاندن تنظیمات به حالت کارخانه و DWR-M920 جهت دسترسی به صفحه مدیریت مودم برای تنظیمات پیشرفته است. بعلاوه باید به پشتیبانی این محصول از استانداردهای امنیتی WPA/WPA2 اشاره کنیم که به شما امکان دسترسی به اینترنت با امنیت بالا را می دهد.

این مودم با قابلیت کار در حالت های مختلفی مانند حالت مودم، حالت گیت و یا حالت بی سیم، به شما انعطاف پذیری بیشتری در استفاده از اینترنت ارائه خواهد داد. بعلاوه این مودم پرفروش دی لینک می تواند از طریق اتصال WAN به اینترنت فعلی شما وصل گردد. این اتصال می تواند شامل یک اینترنت پهن باند باشد که از طریق آنتن های پوینت تو پوینت (P2P) وایرلس دریافت می کنید یا اینترنت ADSL باشد. به همراه این روتر یک سیم کارت 4.5G و 120 گیگابایت اینترنت هدیه به شما تقدیم می گردد. این مودم مناسب برای کسانی است که در پی یک راه چاره همراه و سریع برای دسترسی به اینترنت هستند.

مودم روتر بی سیم 4G LTE دی-لینک مدل DWR-M960 4G AC1200

مودم روتر بی سیم 4G LTE دی-لینک مدل DWR-M960 4G AC1200 یک دستگاه چندکاره است که به کاربران امکان استفاده از اینترنت پرسرعت همراه را می دهد. این مودم با استفاده از سیم کارت اینترنت همراه، امکان دسترسی به شبکه های پرسرعت 4G را فراهم می نماید. بنابراین، کاربران می توانند به اینترنت با سرعت بالا دسترسی داشته باشند و از خدمات مختلف آنلاین بهره برداری نمایند. علاوه بر قابلیت های مودم، این دستگاه نیز به عنوان یک روتر بی سیم عمل می نماید و از استاندارد Wi-Fi 802.11ac (Wi-Fi 5) پشتیبانی می نماید.

این مودم پیشرفته دی لینک با حداکثر سرعت تا 1200 مگابیت بر ثانیه، امکان اتصال به چندین دستگاه به صورت همزمان را فراهم می آورد. این امکان باعث می گردد تا کاربران بتوانند از یک شبکه بی سیم پرسرعت و قابل اعتماد در منزل یا محل کار خود بهره برداری نمایند. مودم روتر DWR-M960 4G AC1200 دارای 4 پورت اترنت LAN و یک پورت USB است که به کاربران امکان اتصال سیمی به دستگاه های مختلف و به اشتراک گذاری فایل ها و چاپگرها در شبکه را می دهد. این مودم بی سیم از محدوده فرکانس 2.4GHz و 5.0GHz پشتیبانی می نماید و با تمامی سیستم عامل ها سازگاری دارد. این مودم آنلاک شده است و همه سیم کارت های شرکت های مخابراتی را می توان به آن متصل کرد.

DWR-M960 4G AC1200 با پشتیبانی از فایروال دوگانه (SPI وNAT) و اتصال بیسیم WPA/WPA2 پوشش قابل اعتمادی را به وجود می آورد و به شما این امکان را می دهد تا اینترنت خود را به ایمن ترین شکل ممکن با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. این محصول قابلیت اتصال حداکثر 32 کاربر را دارد و برد مفید آن نیز 32 متر است. در قسمت پشت روتر DWR-M960 4G AC1200 کلیدهای WPS و Reset و کلید روشن و خاموش قرار گرفته است. روی بدنه این محصول چهار آنتن خارجی تعبیه شده هر کدام دارای توان 5dBi هستند. دوتا از این آنتن ها برای اتصال شبکه های 4G و 3G است و دو تای دیگر برای اتصال وای فای مورد استفاده قرار می گیرند.

مودم 4G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-932C

اگر در پی خرید یک مودم قابل حمل باکیفیت و کاربردی از برند دی لینک با بودجه 3.5 میلیون تومان در بازار هستید، احتمالاً مدل DWR-932C با ویژگی های بسیار خوبی که به شما ارائه می دهد، می تواند رضایت شما را به همراه داشته باشد. چرا که این محصول پیش از این توانسته رضایت بیش از 74 درصد از خریدارانش در خبرنگاران را به دست بیاورد. مودم قابل حمل DWR-932C E1 ابعادی به مقدار یک گوشی هوشمند دارد و سنگینی وزن آن به تنها 95 گرم می رسد. طراحی کوچک و سبک این دستگاه باعث می گردد تا به راحتی در کیف یا جیب حمل گردد و در هر مکانی که سیگنال 4G در دسترس باشد، به اینترنت متصل شوید.

جنس بدنه DWR-932C E1 از پلاستیک باکیفیت است و تا حد زیادی می تواند در برابر بسیاری از صدمات مقاوم باشد. در قسمت جلویی این مودم چند نشان گر LED تعبیه شده که می توانند اطلاعات بسیار خوبی را به کاربر از شرایط کارکرد مودم ارائه نمایند. به جز قسمتی که نشان گرهای LED قرار گرفته اند، باقی قسمت ها به صورت مات هستند. مات بودن بدنه این مودم باعث شده که در برابر جذب اثر انگشت مستعد نباشد. در قسمت بالایی مودم دو کلید WPS و پاور تعبیه شده است. این مودم کاربردی دی لینک از نسل سوم و چهارم سیم کارت ها پشتیبانی می نماید و کاربران به لطف آن می توانند به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا نمایند.

برای استفاده از این مودم تنها کافی است که سیم کارت دارای بسته اینترنت فعال خود را در مودم قرار داده و با کامپیوتر یا گوشی هوشمند به شبکه بی سیم ساخته شده از طریق مودم متصل شد. البته به یاری قسمت مدیریتی تحت مرورگر این مودم می توان تنظیمات مورد احتیاج را انجام داد. این تنظیمات شامل تغییر رمزعبور، تغییر SSID، مدیریت کاربران و… می گردد. علاوه بر قابلیت های مودم، DWR-932C نیز به عنوان یک روتر بی سیم عمل می نماید و از استاندارد Wi-Fi 802.11n (Wi-Fi 4) پشتیبانی می نماید. با سرعت های تا 300 مگابیت بر ثانیه، این روتر امکان اتصال به چندین دستگاه به صورت همزمان را فراهم می آورد. مودم DWR-932C E1 شرکت دی-لینک به طور هم زمان می تواند از 10 کاربر پشتیبانی کند.

در بخش بالایی این مودم یک کلید WPS تعبیه شده است که به یاری آن می توان تجهیزات پشتیبانی نماینده از WPS را به اینترنت متصل کرد؛ البته بدون احتیاج به وارد کردن رمزعبور . شرکت دی-لینک یک شیار کارت حافظه برای این محصول در نظر گرفته که به یاری آن می توان اطلاعات موجود روی کارت حافظه را به صورت بی سیم به اشتراک گذاشت. مودم DWR-932C دارای یک باتری داخلی قابل شارژ است که به کاربران امکان استفاده از دستگاه بدون احتیاج به منبع برق خارجی را می دهد. با ظرفیت باتری 2000 میلی آمپر ساعت، این مودم قابل حمل تا 5 ساعت کارکرد مداوم را ارائه می دهد. این ویژگی باعث می گردد تا کاربران بتوانند به راحتی از اینترنت همراه استفاده نمایند، حتی در مکان هایی که دسترسی به برق محدود است.

در شرایط ایده آل، این مودم دی لینک سرعت دانلود و آپلود به ترتیب 150 مگابیت بر ثانیه و 50 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد و کلیه ویژگی های و تنظیمات آن را می توان با استفاده از اپلیکیشن EZFi تحت کنترل قرار داد. در کل، مودم 4G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-932C یک گزینه مناسب برای کسانی است که در پی یک دستگاه کوچک، سبک و قابل حمل برای دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه هستند.

مودم 4G LTE قابل حمل دی-لینک مدل DWR-932M

مدل DWR-932M، یکی از مودم های بسیار باکیفیت شرکت دی لینک است که با قیمت نسبتاً مناسبی در بازار به فروش می رسد. این محصول که از طراحی نسبتاً متفاوتی نسبت به سایر مودم های جیبی بازار دارد، به کاربران امکان دسترسی به شبکه 4G را می دهد. با استفاده از سیم کارت اینترنت همراه، این مودم قابلیت اتصال به اینترنت با سرعت بالا را فراهم می نماید و از استانداردهای شبکه مختلف پشتیبانی می نماید. علاوه بر ارائه ویژگی های یک مودم، DWR-932M به عنوان یک روتر بی سیم عمل می نماید و از استاندارد Wi-Fi 802.11n (Wi-Fi 4) پشتیبانی می نماید. این مودم دی لینک با حداکثر سرعت 150 مگابایت بر ثانیه امکان اتصال به چندین دستگاه به صورت همزمان را فراهم می آورد و شما می توانید ویدیو یا موسیقی استریم نموده و از انجام بازی های آنلاین نیز لذت ببرید.

مودم 4G LTE قابل حمل دی-لینک مدل DWR-932M از جدیدترین فایروال NAT و جدیدترین استانداردهای رمزنگاری WPA/WPA2 پشتیبانی می نماید. این قابلیت های بسیار ضروری امنیت شبکه بی سیم را افزایش می دهد و مانع از حملات مختلف سایبری و اتصال کاربران غیرمجاز به شبکه شما می گردد. روی بدنه این محصول دکمه WPS قرار گرفته که به شما این امکان را می دهد تا با رمزگذاری ایمن، یک شبکه بی سیم امن ایجاد کنید. در واقع این دکمه، امکان اتصال سریع به شبکه Wi-Fi را برای دستگاه هایی مانند گوشی هوشمند، نوت بوک، تبلت و … با دسترسی به اینترنت LTE به وجود می آورد. یکی از ویژگی های جالب این محصول، امکان ارسال و دریافت SMS است و شما می توانید از این قابلیت کاربردی نیز مانند یک تلفن همراه بهره ببرید.

این مودم دی لینک از یک نمایشگر LCD در پنل جلویی بهره می برد که اطلاعات لازم در خصوص اتصال دستگاه های مختلف به اینترنت و بعلاوه مقدار شارژ دستگاه را به شما ارائه می دهد. این محصول دو آنتن داخلی دارد و حداکثر 12 کاربر می توانند به طور همزمان به آن متصل شوند. این مودم با همه سیستم عامل ها سازگار است و از باند 2.4 گیگاهرتز نیز پشتیبانی می نماید. یکی از ویژگی های برجسته مودم 4G LTE قابل حمل دی-لینک مدل DWR-932M این است که دارای یک باتری داخلی قابل شارژ است که به کاربران امکان استفاده از دستگاه بدون احتیاج به برق مستقیم را می دهد. با ظرفیت باتری 3000 میلی آمپر ساعت، این مودم قابل حمل تا چندین ساعت کارکرد مداوم را ارائه می دهد. این ویژگی باعث می گردد تا کاربران بتوانند به راحتی از اینترنت همراه در هر زمان و هر مکانی بهره ببرند.

مودم 4G LTE دی-لینک مدل Wireless N150Mb CAT04

Wireless N150Mb CAT04 دی لینک، یک مودم روتر بی سیم کارآمد با قابلیت های کاربردی است که به کاربران این امکان را می دهد تا به شبکه اینترنت با سرعت مناسب و امنیت بالا دسترسی پیدا نمایند. این محصول دی لینک از نسل چهارم اینترنت همراه پشتیبانی می نماید و کاربران می توانند از سرعت بالای اینترنت به راحتی در منزل، محل کار یا هنگام سفر بهره مند شوند. در شرایط ایده آل حداکثر سرعت دانلود این مودم 150 مگابایت بر ثانیه است که برای افرادی که به انجام بازی های آنلاین می پردازند و یا ویدیو استریم می نمایند، کاملاً مناسب است. بعلاوه باید به سرعت آپلود حداکثر 50 مگابایت بر ثانیه این مودم دی لینک نیز اشاره کنیم. ابعاد این محصول کاملاً جمع وجور است و به لطف وزن تنها 80 گرمی اش کاربران هیچ مسئله ای از بابت حمل و نقل آن نخواهند داشت.

روی بدنه این محصول چهار نشانگر مختلف برای اعلام شرایط شارژ باتری، شرایط آنتن دهی، شرایط داده ها و شبکه وای فای وجود دارد. یکی از ویژگی های برجسته مودم 4G LTE دی-لینک مدل Wireless N150Mb CAT04 این است که از یک پورت USB بهره می برد و به کاربران امکان اتصال یک دستگاه ذخیره سازی خارجی را می دهد. با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند به راحتی اطلاعات خود را در شبکه به اشتراک بگذارند یا به یک چاپگر بی سیم متصل شوند. این مودم قابلیت اتصال همزمان 8 کاربر را دارد و از استاندارد بی سیم IEEE 802.11n/g/b نیز پشتیبانی می نماید. این محصول با کلیه سیستم عامل های مک، ویندوز، اندروید و iOS سازگاری دارد و مجهز به دو عدد آنتن وای فای داخلی و یک عدد آنتن LTE نیز است.

یک باتری پرظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی برای این مودم دی لینک در نظر گرفته شده که با یک بار شارژ قادر است تا 12 ساعت انرژی لازم برای در دسترس قرار دادن اینترنت را فراهم کند. این محصول از سیم کارت های میکرو پشتیبانی می نماید و امکان دریافت و ارسال SMS را نیز به کاربران ارائه می دهد. در پنل پشتی این محصول یک کلید WPS برای اتصال سریع و امن نیز تعبیه شده است. با استفاده از قابلیت امنیتی فایروال (Firewall)، این مودم قادر به حفاظت اطلاعات کاربران و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به شبکه نیز است.

مودم 4G/LTE قابل حمل دی-لینک مدل DWR-910M

مدل DWR-910M، کوچک ترین مودم قابل حمل دی لینک در بازار است که کیفیت بسیار خوبی دارد و توانسته رضایت بیش از 81 درصد از خریدارانش در خبرنگاران را به دست بیاورد. این محصول از شبکه های 3G, 3.5G, 4G, پشتیبانی می نماید و سرعت دانلود آن نیز به 150 مگابایت بر ثانیه می رسد. شیار سیم کارت مودم 4G/LTE قابل حمل دی-لینک مدل DWR-910M در بالای مودم قرار گرفته است و برای قرار دادن سیم کارت در آن، ابتدا باید کف پشتی مودم را باز کنید و سپس سیم کارت را به شیار مربوطه وارد کنید. در ادامه، باید مودم را روشن کنید و صبر کنید تا سیم کارت شما از طریق مودم تشخیص داده گردد. سپس با وارد کردن رمز عبور سیم کارت، می توانید به اینترنت وصل شوید. تا هشت کاربر به طور همزمان امکان استفاده از این محصول را دارند.

مودم دی لینک؛ سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و آنالیز 7 مودم باکیفیت دی لینک با بودجه 3.5 میلیون تومان در بازار پرداختیم تا خرید خوبی را تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آبان 1402 بروزرسانی: 29 آبان 1402 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2277

به "راهنمای خرید بهترین مودم دی لینک؛ بهترین ها تا قیمت 3.5 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بهترین مودم دی لینک؛ بهترین ها تا قیمت 3.5 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید